دکوراسیون اتاق خواب در فصل بهار

با آمدن فصل بهار بیشتر افراد دوست دارند فصل بهار را به منزل خود بیاورند و حال و هوای منزل را بهاری کنند. در این بین اتاق خواب اهمیت ویژه ای پیدا می کند. چون دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی در رفع خستگی دارد. برای این کار نیازی به تغییرات اساسی نیست، تنها چند کار کوچک می‌تواند فضا را دگرگون سازد. در ادامه راهکارهایی برای بهاری شدن فضای اتاق خواب به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ملافه و رو تختی‌ها را عوض کنید. به جای رنگ‌های تیره و پارچه‌های کلفت زمستانی، پارچه‌هایی لطیف‌تر و با رنگ روشن انتخاب کنید. رنگ‌های سفید، سبز و آبی روشن و صورتی انتخاب‌های مناسبی‌اند.

طرح‌های گلدار انتخاب کنید. رو تختی، ملافه، پارچه صندلی با رومیزی روی پاتختی‌ها نیز می‌توانند منعکس‌کننده فضای بهاری باشند. همچنین می‌توانید تابلوهایی با نقش گلدار یا چند بشقاب گلدار مورد علاقه‌تان را به دیوار بیاویزید.

از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید. حال که انواع گل‌های زیبا و رنگارنگ در بازار موجودند سعی کنید کنار تختخواب یا روی میزتان حتماً یک گلدان پر از گل داشته باشید. اگر اتاقتان به اندازه کافی نور دارد گیاهان آپارتمانی دیگر را نیز در گوشه اتاق بگذارید.

فضا را خلوت نگه دارید. این یکی از آسان‌ترین روش‌های ایجاد تغییر در محیط است. وسایل اضافی را جایی انبار کنید و سعی کنید اتاقتان تا حد امکان ساده و خلوت باشد. شلوغ بودن اتاق آن را افسرده‌ کننده می‌سازد.

از شمع‌های معطر و خوشبو‌کننده‌ها استفاده کنید. رایحه‌های بهاری متنوعی امروزه در دسترس هستند که احساس حضور در باغی پر گل را برای شما تداعی خواهند کرد. بوهای ملایم و خنک انتخاب مناسبی برای این فصل‌ است.

یک المان تزئینی دوست داشتنی به اتاق اضافه کنید. یک شیء کوچک که احساس خوبی در شما برانگیزد کافی است. یک ساعت کوکی کوچک یا یک چراغ مطالعه جدید که یادآور هدیه بهاری شما به خودتان است، حس مطبوعی به کل اتاق خواهد بخشید.

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.