از بورسیکا در عیدیکا عیدی بگیرید

عیدی دادن در ایام نوروز از رسومی است که از قدیم در بین ایرانیان رواج داشته است. فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیز این رسم خوب دیرین را فراموش نکرده است. با این حساب می توانید عیدی امسال خود را از بورسیکا بگیرید.
فروشگاه اینترنتی بورسیکا با جشنواره عیدیکا در روزهای پایانی سال ۹۶ در کنار شماست. در جشنواره ای که بورسیکا به مناسبت آغاز سال ۹۷ برپا کرده، خبری از گرانی های نزدیک عید نیست. در این جشنواره تخفیف های فوق العاده ای در انتظار شماست؛ این تخفیفات در هر چهار هفتۀ ماه اسفند در اختیار شما قرار می گیرد. به صفحۀ جشنوارۀ نوروزی عیدیکا سر بزنید و با خرید محصولات مورد نظرتان خستگی های اتاق تکانی دم عید را از یاد ببرید.
در جشنواره عیدیکا در هر هفته، تخفیف های ویژه ای برای دسته ای از محصولات در نظر گرفته شده است.
در هفته اول که از ۱ تا ۸ اسفند می باشد، تخفیف باور نکردنی تا ۹۰ درصد لوازم جانبی قرار داده شده است. بله ۹۰ درصد… می توانید با خرید محصولات این دسته، عیدی متفاوتی را به عزیزان خود بدهید.
اگر به دنبال نو کردن لوازم منزل خود در سال جدید هستید. تخفیف ۳۰ درصدی لوازم خانگی در هفته دوم جشنواره عیدیکا قطعا شما را قلقک خواهد داد. البته تخفیف های ۲۰ درصدی مبلمان خانگی را در این هفته ها فراموش نکنید.
هفته سوم را هم می توانید با تخفیف های ۴۰ درصدی لوازم شخصی که به تخفیف های دو هفته گذشته اضافه می شوند سپری کنید.
در هفته چهارم عیدیکا، بورسیکا نهایت تلاش خود را می کند تا خاطره ای خوب و به یاد ماندنی از آخرین تجربه های خرید شما در سال ۹۶ رقم بزند. در آخرین هفته عیدیکا با کلکسیونی از تخفیف های باور نکردنی رو به رو هستید. در این هفته تخفیفات ۸۰ درصدی لوازم جانبی، ۴۰ درصدی لواز خانگی و لواز شخصی، ۵۰ درصدی فرهنگ و هنر و انواع اسباب بازی ها و محصولات جدیدی که بورسیکا به تازگی به لیست محصولات خود اضافه کرده را خواهید داشت.
با خرید از عیدیکا، سال ۹۷ را با خاطره ای خوش آغاز کنید و با بورسیکا خاطره خوبی از خرید را تجربه کنید.

+ لینک ورود به جشنوارۀ فروش نوروزی عیدیکا

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.