روش‌های تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری

رژیم غذایی مادر بر جنسیت فرزند تأثیر می گذارد. تحقیقات دانشگاه ارکستر در ۲۳ آپریل ۲۰۰۸ نشان می دهد که رژیم غذایی و تغذیه مادر در جنسیت فرزندش بسیار مؤثر است.

تحقیقات نشان می دهد بین دریافت بیشتر انرژی و پسر دار شدن ارتباط نزدیکی وجود دارد. تحقیقات در انگلستان بر روی ۷۴۰ زن باردار که درباره ی جنسیت جنین شان هیچ اطلاعی نداشته اند، نشان می دهد زنانی که قبل از بارداری و همچنین، در مراحل بارداری کالری بیشتری دریافت کرده اند، احتمال پسر دار شدنشان بیشتر است.

۵۶ درصد از زنانی که در این تحقیق شرکت داشته اند و بیشترین کالری را دریافت کرده اند، پسر دار شدند. ۴۵% باقی مانده که کالری کمتری دریافت نموده بودند، دختر دار شدند. زیرا زنانی که کالری بیشتری دریافت کرده بودند، مواد مغذی بیشتر و همچنین پتاسیم، کلسیم، ویتامین c و E ویتامین ۱۲B بیشتری دریافت کرده بودند. احتمال اینکه زنانی که صبحانه کورنفکس می‌خورند، فرزند پسر به دنیا بیاورند، بسیار است.

کیفیت غذا و عادت‌های غذایی بر روی جنسیت فرزند بسیار مؤثر است.

در بعضی کلینیک ها می توان جنسیت فرزند را انتخاب کرد و بعد با اعمال دستوراتی به فرزند مورد علاقه خود رسید. این کار را در کلینیک ها با دستکاری اسپرم ها انجام می دهند.

دانشمندان با تحقیق بر روی حیوانات نیز دریافته اند حیواناتی مانند اسب، گاو و بعضی انواع آهو که کالری زیادی در زمان بارداری‌شان دریافت کرده بودند، حیوانات نر به دنیا آورده اند.

تحقیقات نشان می دهد که رابطه ای بین سیگار کشیدن و یا نوشیدن قهوه مادر در زمان بارداری با جنسیت فرزندش وجود ندارد و همچنین هیچ ارتباطی بین وزن مادر در زمان بارداری و یا BMI (بی ام آی) مادر و جنسیت فرزند وجود ندارد.

منبع: روزنامۀ نیم‌نگاه

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.