بیوگرافی مهران احمدی خواننده و ترانه سرای پاپ

نام اصلی: مهران احمدی
نام هنری: دادیار
ملیت: ایرانی
زادروز: ۱۹/دی/۱۳۷۱
سبک: موسیقی پاپ
فعالیت: خواننده-ترانه سرا-مجری و بازیگر
سازمورد علاقه: گیتار و پیانو
علایق ورزشی: سوارکاری و شنا
وضعیت تاهل: مجرد
ساکن: تهران

مهران احمدی (دادیار) یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار ایرانی است.

مهران احمدی (دادیار)خواننده با احساس موسیقی پاپ کشورمون در ۱۹/دی/۱۳۷۱ در خانواده ای مذهبی در شهرستان دورود از استان لرستان متولد شد. او از کودکی علاقه بسیاری به موسیقی داشت.۱۲ ساله بود که به خواندن و آواز روی آورد و در سن ۱۸ سالگی به ترانه سرایی پرداخت و می گوید با ترانه هایی که خودش گفته است ارتباط بیشتری برقرار می کند چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش می گوید و او با همه ترانه سراها هم کار می کند.قبل از شروع به کار حرفه ای به مداحی روی آورد و با شرکت در مسابقات مداحی و قرائت قرآن ناخودآگاه مجذوب آهنگ درونی آیه ها و کلمات شد و بارها موفق به کسب رتبه های مداحی در سطح استان و کشور شده است و سپس به صورت حرفه ای و تخصصی خوانندگی را شروع کرد. در مصاحبه ای که از وی داشته اند می گوید فرزند آخر خانواده محسوب می شود و این اتفاق زندگی اش را خیلی موثر در پیشرفت کارهایش می داند.

وی فعالیت هنری خود را از سنین نوجوانی با تئاتر و فیلم آغاز کرد. به گفته خودش از کودکی علاقمند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بوده است. تلاش و رفت و آمدهای مداوم به ورود در صداوسیما برای کار در تلویزیون. با تمام این تفاسیر او هنوز تئاتر را ادامه می دهد و عاشقانه کار در تئاتر را دوست دارد و آن را به عنوان جایگاه بهترین روزها و خاطره ها یاد می کند. او کارهای زیادی را به همراه اساتید بزرگ و دوستان هنرمندش بر سر صحنه بوده است که از آن جمله می توان به نمایش ها و فیلم های کوتاه و بلند: ندای عشق، نوشدارو، کنسل، یک ربع به سیزده، دوشن، پرسه در خیال، یاس کبود، سزار، صبرانه غم، در پناه باد، بانوی بی نشان، داستان تاریکی و …اشاره کرد.

او با احساس و دلش زندگی می کند و به خودش لقب اسطوره احساس را می دهد و می گوید نمی توانم نسبت به انسان های اطرافم بی تفاوت و بی احساس باشم، زود رنج و خونگرم است و تعصبی شدید نسبت به دوستان و هوادارانش دارد، عاشق تجملات است و غذای مورد علاقه مهران احمدی فسنجان مادرش است. عاشق غذاهای فست فودی است و از هیچ غذایی بدش نمی آید. پدر و مادرش را می پرستد، خودش را مدیون هیچ کس نمی داند جز پدر و مادرش. خوش پوش و بسیار کنجکاو است، بهترین روزش ولنتاین است چون معتقد است عشق با ارزش ترین چیزی است که خدا در وجود ما انسان ها گذاشته است.

اولین آهنگ های او بنام دنیای من، تو راست میگی، هوای خیس و…که مورد استقبال از این خواننده جوان در معتبرترین سایت های موزیک و مراکز پخش در سراسر ایران واقع شد.

معتقد است موسیقی و ازدواج باعث به آرامش رسیدن انسان ها می شود. آهنگ هایش را با سرمایه شخصی خودش به بازار می فرستد. هیچ خواننده ای را الگوی خوانندگی خودش نمی داند. از خواننده های امروزی به شادمهرعقیلی و از خواننده های قدیمی به فریدون فروغی علاقه دارد. هرگز حاضر نیست در آلبوم یا آهنگ هیچ خواننده ای هم صدایی کند. استاد آموزش خصوصی و تخصصی فن بیان و اجرای صحنه و خوانندگی است. تحصیلات کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارد و قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارد. بارها گفته است برای دکتری اگر شرایط خوب باشد به خارج از کشور می روم. عاشق وطن و مردم سرزمینش است، اگر کاری را خلق می کند فقط به عشق طرفدارانش است. عاشق کارشان است و می گوید کار من تمام احساس من است.

تیکه کلامهای مهران احمدی: نه بخدا-ای بابا-واقعا

منبع: رادیو موزیک

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.