انصراف معنادار سولماز از مسابقه استیج من و تو + عکس و فیلم

افشاگری سلماز، شرکت کننده برنامه استیج روی آنتن زنده شبکه ماهواره ایی من و تو

در برنامه زنده جمعه گذشته مسابقه خوانندگی استیج من و تو، شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقاتی که پشت پرده هست انتقاد کرد و صحنه را ترک کرد.

این افشاگری شرکت کننده شبکه من و تو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها خبر هایی از حواشی و جنجال های غیر اخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان شبکه ضد فرهنگی من و تو در رسانه ها منعکس شده بود اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این آبروریزی را سانسور کند.

مردم کشورمان، هنوز ماجرای خودکشی روشنا (هنرجوی آکادمی گوگوش) در چند سال گذشته را از یاد نبرده اند. افشاگری که پریسا سحرخیز، مجری سابق این شبکه از آن پرده برداری کرد…

اتفاقا تأخیر ۲ ساله در برگزاری این مسابقه ی خوانندگی و همینطور عوض شدن استایل این برنامه و تغییر نامش (از آکادمی موسیقی گوگوش به Stage) هم دقیقا به همین موضوع برمیگردد، چرا که عوامل این شبکه با این تأخیر و تغییراتی که در برگزاری این شوی تلویزیونی ایجاد کردند، قصد بر باد فراموشی سپردن آن اتفاقات را داشتند که متأسفانه یا خوشبختانه برای رسانه هایی که شبکه ی من و تو را زیر ذره بین خودشان قرار داده اند، یک برگ برنده بشمار میاید و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

+ دانلود فیلم سولماز

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    اخه چرا جو سازی میکنید سولماز لیاقت ماندن رو نداشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.