تعبیر خواب گور – قبر

حضرت دانیال گوید: دیدن گور درخواب ، دلیل زندان است. اگر در خواب بیند گوری از بهر خود کند، دلیل که عیش بر وی تنگ شود و بعضی گویند آنجا که گور کَند، دلیل که خانه بسازد. اگر بیند وی را در گور نهادند، دلیل که معیشت بر ویتنگ شود و بعضی نیز گویند که به سفر رود. اگردید او را در گور نهادند و خاک بر سر او ریختند، دلیل بر نقصان دین او بود.

محمدبن سیرین گوید: اگر وی را در گور نهادند، دلیل که او زندان کنند، اگر بیند بر بام خانه او گور میکندند، دلیل که عمر او دراز بود.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند منکر و نکیر از او سوال پرسیدند، دلیل که پادشاه با وی مطالبتی کند. اگر جواب ایشان صواب داد، دلیل که از عذاب پادشاه برهد، اگر جواب را خطا دهد به خلاف این بود.

۱ـ اگر خواب ببینید گوری تازه حفر شده است ، علامت آن است که به خاطر اعمال غلط دیگران متحمل رنج و عذاب میشوید .

۲ـ اگر خواب ببینید از روی قبرها راه میروید ، علامت مرگ غیرطبیعی و یا ازدواج ناموفق است .

۳ـ اگر در خواب به داخل قبری خالی نگاه کنید ، نشانه نومیدی و از دست دادن دوستان است .

۴ـ اگر خواب ببینید فردی آشنا را داخل قبر گذاشته اید و خاک به غیر از سر ، تمامی اندامش را پوشانده است ، علامت آن است که آن فرد به وضعیت رنج آوری دچار میشود و بیننده خواب ثروت خود را از دست میدهد .

۵ـ دیدن گور خود در خواب ، علامت آن است که مراقب خود نباشید دشمنان با زیرکی شما را دچار مصیبتی خواهند ساخت .

۶ـ اگر خواب ببینید گوری حفر میکنید ، علامت آن است که به دردسر میافتید و دشمنان مانعی بر سر راه زندگی شما ایجاد میکنند . اما اگر خواب ببینید حفر گور را به اتمام رسانده اید ، نشانه آن است که بر دشمنان خود غلبه میکنید ، و اگر در هنگام حفر گور آفتاب بر شما بتابد ، علامت آن است که از گرفتاری ینتیجه مطلوبی به دست میآورید .

۷ـ اگر خواب ببینید برای دفن جسد و گرفتن گور به قبرستان میروید ، و بعد از برگشتن میبینید جسد ناپدید شده است ، علامت آن است که دچار گرفتاریی غیرمنتظره خواهید شد .

۸ـ اگر زنی خواب ببیند ناگاه تاریکی بر قبرستان فرو میافتد . جایی برای خواب نمییابد مگر قبری که از دل خاک دهان گشوده است ، علامت آن است که در امور عاطفی شکست میخورد و به خاطر مرگ یکی از دوستان اندوهگین و نومید خواهد شد .

۹ـ دیدن زمین لم یزرع قبرستان که تنها بر سر گورهایش گل و سبزه ای روییده است ، علامت آن است که اگر مسئولیتی به اندازه تحمل خود به عهده بگیرید ، بعد از مدتی اندوهگین بودن و نومید شدن به منافع فراوانی دست خواهید یافت .

۱۰ـ دیدن جسد خود میان قبر ، در خواب نشانه هجوم درد و رنج مأیوس کننده است .