تعبیر خواب فالوده

فالوده خودش چیز زیادی ندارد که بگوید. فالوده نیز از ماکولات است و تعبیر ی مشابه دارد بلکه اجزا تشکیل دهنده فالوده آن را دارای تعبیر ی می کنند. اگر در خواب ببینید فالوده ای می خورید که از خرده های یخ و شربت درست شده شیرین کام می شوید به شرطی که سردی یخ آنقدر نباشد که شما دهان خود را جمع کنید. اگر ریزه های برف و یخ دهان شما را جمع کند به طوری که سردتان بشود و در خواب این سردی را حس کنید شیرینی فالوده یعنی شیرین کامی تحت الشعاع قرار می گیرد و تعبیر ش این است که سخنی سرد می شنوید. در فالوده اگر شیرینی شربت بیشتر باشد شما را تحسین می گویند و مدحتان می کنند و اگر سردی یخ بیشتر بود سخنی سرد خواهید شنید یا پشت شما بد خواهند گفت. اگر در خواب دیدید که فالوده به کسی دادید او را از خود می رنجانید و سرد می کنید و اگر دیگری به شما داد تعبیر همان است که گفته شد.

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند لقمه فالوده خورد، دلیل است سخن خوش بگوید. اگر بیند که فالوده در دهن کسی نهاد، دلیل است که از بهر وی کاری نیکو کند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن فالوده بر چهاروجه است. اول: سخن خوش. دوم: مالی که به زحمت حاصل کند. سوم: کاری نیکو. چهارم: کاری که به دشواری برآید.