خانم‌ها در حین رابطه جنسی به چه چیزی فکر می‌کنند؟

در طول رابطه جنسی ممکن است به تمام اتفاقاتی که در طی روز برایتان اتفاق افتاده فکر کنید. اما می توانید با تمرکز روی بهبود رابطه و صحبت با همسرتان ذهن تان را مشغول کنید تا تمام تمرکزتان روی رابطه جنسی باشد. البته خانم ها ممکن است در حین رابطه جنسی به موارد خاصی فکر کنند. به نظر شما خانم های در طی رابطه جنسی به چه چیزهایی فکر می کنند؟

آیا شکم، صورت، بینی و بدنم چاق و بد شکل است؟
نباید به عکس ها و فیلم های جنسی فکر کنید و توقع داشته باشید همانند مدل ها و اندام آنها باشید. باید بدانید همسرتان معمولا با چیزی به جز این مواردی که ذهن شما را مشغول کرده، تحریک می شود. او دوست دارد در کنار شما باشد. مطمئن باشید همسرتان نمی تواند نقایص شما را درک و حتی در طی رابطه جنسی روی آنها تمرکز کند.

به نظرم درد دارد
اگر در طول رابطه جنسی همسرتان صداهایی می دهد به دلیل این نیست که او در حال درد کشیدن است. اگر از این قضیه مطمئن نیستید به او نگاه کنید تا ببینید دندان هایش را به هم فشار می دهد یا نه. در این شرایط می توانید بفهمید او درد دارد یا نه؟

امروز وقت آرایشگاه دارم
وقتی رابطه جنسی دارید ممکن است به این فکر کنید که در این زمان قرار بود کاری را انجام دهید. مثلا ممکن است در این ساعت وقت آرایشگاه داشته اید، اشکالی ندارد وقت دیگری از آرایشگاه بگیرید و اکنون از بودن با همسرتان لذت ببرید.

دوست دارم آن کفش ها را بخرم
ممکن است بعد از چند ساعت که از خرید به خانه آمده اید، هنوز در طی رابطه جنسی به آن فکر کنید. فکر خرید را از سرتان بیرون کنید و بعد از رابطه جنسی با همسرتان دوباره به آن فروشگاه سر بزنید.

نمی دانم قرص های ضد بارداری را خوردم؟
این تشویش در طی رابطه جنسی خصوصا وقتی که تمایل به بچه دار شدن ندارید، خیلی به سراغ تان می آید. برای اطمینان می توانید از کاندوم استفاده کنید تا ذهن تان از این نگرانی رها شود.

یادم رفت به دوستم ایمیل بزنم
ایمیل زدن تنها یک دقیقه از شما وقت می گیرد. اگر قرار است سر ساعتی این ایمیل زده شود چه اشکالی دارد که نیم ساعت دیرتر ارسال شود؟ اما اگر فکر می کنید رابطه جنسی تان خیلی طول می کشد بهتر است اول ایمیل بزنید و بعد با خیال راحت به سراغ رابطه با همسرتان بروید.

برای فردا چه غذایی درست کنم؟
کاملا طبیعی است که توهمات غذایی به سراغ تان بیاید. ممکن است در طی نزدیکی احساس گرسنگی کنید. بهتر است قبل از شروع رابطه جنسی به این فکر کنید که بعد از رابطه چه غذایی درست کنید تا در طول رابطه توهمات غذایی نداشته باشید.

منبع: بیست ستون

1/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.