چگونه خود را با لباس گلدار ست کنیم؟

پارچه‌های گلدار یکی از قدیمی‌ترین الگوهای پارچه در دنیای مد هستند. پارچه‌های گلدار هرگز از مد افتاده نمی‌شوند. با این راهنما می‌توانید لباس‌های گلدار مناسب خودتان را پیدا کنید:

پیدا کردن طرح مورد علاقه خودتان
پارچه‌های گلدار هزاران رنگ و شکل دارند. چیزی که مهم است انتخاب پارچه‌ای است که واقعاً مناسب شما باشد. شما می‌توانید یک پارچه گل ریز انتخاب کنید یا یک پارچه با گل‌های درشت. پارچه‌ها ممکن است رنگ روشن یا تیره باشند. اما هر کدام از این طرح‌ها برای بعضی از افراد مناسب است. اگر ساده پوش هستید و محتاط پارچه‌هایی با گل‌های ریز مینیاتوری انتخاب کنید. پارچه‌های گل ریز برای استفاده در مانتو نیز مناسب هستند. اگر آدم جسور و ریسک‌پذیری هستید از طرح‌های درشت استفاده کنید. پارچه‌های روشن با گل‌های درشت در ترکیب لباس شما را از بقیه متمایز می‌کند.

انتخاب زینت‌آلات
استفاده از زیور‌آلات طرح‌دار در پوشش یک راه آسان برای جلب توجه است بویژه اگر لباس ساده‌ای به تن دارید. زینتی‌های گلدار یکی از ساده‌ترین راه‌های در اختیار شماست. حتی یک زینتی گلدار کافی است که لباس ساده شما را مورد توجه قرار دهد. یک کیف گلدار، کلاه، روسری گلدار بسیار اثر بخش هستند. کمربند یا حتی زیورآلاتی مثل دستبند و گردنبند هم می‌توانند با پارچه‌های گلدار ظاهر تازه‌ای به شما بدهند. یکی از ارزان‌ترین راه‌های خوش‌پوشی می‌تواند همین باشد که در کمد لباستان چندین زینت‌آلات گلدار داشته باشید. چندین شال و روسری گلدار می‌توانند به عنوان کمربند، زینت کیف و شال دور گردن استفاده شوند.

با انواع شلوار
پوشیدن انواع بلوز گلدار با شلوار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمانی است که شما نمی‌خواهید رسمی به نظر برسید. انواع شلوار تنگ و گشاد، کوتاه یا بلند را می‌توانید با انواع بلوزهای طرح دار هماهنگ کنید. در این نوع انتخاب نه شما خیلی کودکانه به نظر می‌رسید و نه بیش از اندازه رسمی. از این ترکیب می‌توانید در میهمانی‌های عصرانه یا حتی برای ورزش، کار و فعالیت‌های روزانه استفاده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید هر بلوز گلداری را با یک شلوار جذب لی بپوشید.

با کفش پاشنه‌دار
در مورد پارچه‌های گلدار اصلاً لازم نیست خیلی محتاط باشید. شما می‌توانید پیراهن گلدار حریرتان را با کفش پاشنه بلند یا کوتاه بپوشید. چیزی که باید به آن بیشتر دقت کنید این است که لباس گلدار شما چقدر رسمی است. اگر به یک میهمانی رسمی می‌روید می‌توانید کفش پاشنه دار بپوشید اما در یک میهمانی غیر رسمی پیراهن بلند گلدار را می‌توانید با یک کفش بدون پاشنه بپوشید. به طور کلی لباس گلدار شما با کفش پاشنه دار یا یک چکمه بلند بسیار جذاب خواهد بود.

با رنگ‌های خنثی
تقریباً غیر ممکن است ترکیب یک پارچه طرح‌دار با یک رنگ خنثی بد به نظر برسد. رنگ‌های خنثی مثل سیاه، سفید، خاکستری، بژ و زیتونی با طرح گلدار مناسب هستند. حتی اگر نتوانید رنگی مناسب با یکی از گل‌های داخل پارچه پیدا کنید می‌توانید آن را با یکی از رنگ‌های خنثی هماهنگ کنید و کاملاً خوشتیپ به نظر برسید. این یک راه مطمئن برای زمانی است که شما واقعاً مطمئن نیستید که چه رنگی را باید برای لباس‌تان انتخاب کنید.

چطور پوشیدن پارچه گلدار
اگر لباس گلداری انتخاب کرده‌اید باید اجزای دیگر لباس‌ را با یکی از رنگ‌های به کار رفته در این پارچه هماهنگ کنید. خوشبختانه پارچه‌های گلدار این امکان را به شما می‌دهند از انواع طیف رنگ به کار رفته در آن استفاده کنید. شما می‌توانید یکی از رنگ‌های برجسته در لباس را انتخاب کنید یا یک رنگ محدود. از کمترین رنگ تا بیشترین رنگ. شما به یک اندازه حق انتخاب دارید. لباس‌های گلدار به خاطر تنوع رنگی به شما این امکان را می‌دهند که انتخاب‌های بیشتری داشته باشید.

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.