تعبیر خواب دکمه – دگمه

اکثر اوقات‌ دکمه‌ها در خواب ‌ به‌ لباس‌ متصل‌هستند که‌ نشان‌ دهنده‌ جزیی‌ از جسم‌ شما وظاهرتان‌ می‌باشند.
اگر در خواب ‌ در حال‌ بستن‌ ویا باز کردن‌ دکمه‌ لباس‌ بودید، باید تمام‌ جزییات‌خواب تان‌ را بررسی‌ نمایید و پیغام‌ و معنای‌صحیح‌ آن‌ را دریابید. در مجموع‌ باز کردن‌ دکمه‌در خواب ‌ نشان‌ دهنده‌ گشودن‌ دروازه‌ عواطف‌،احساسات‌ و یا نظریات‌ شماست‌. یعنی‌ احتمالاخودتان‌ را در معرض‌ امکانات‌ جدیدی‌ قرارداده‌اید و می‌خواهید افکار، تفکرات‌ وبرخوردهای‌ قدیمی‌ و به‌ درد نخور خودتان‌ رادور بریزید و یا این‌ که‌ از جنبه‌ مثبت‌، باز کردن‌دکمه‌ها می‌تواند بازتاب‌ و انعکاس‌ یک‌ نیاز وضرورت‌ برای‌ صرفه‌ جویی‌ و یا «بستن‌ زیپ‌ ودکمه‌های‌« دهانتان‌ و یا مهار و کنترل‌احساساتتان‌ باشد. از جنبه‌ منفی‌، باز کردن‌دکمه‌ها می‌تواند نشان‌ دهنده‌ آن‌ باشد که‌ شایدشما در حال‌ حاضر احساس‌ محدودیت‌ می‌کنید،گویی‌ تحت‌ نظارت‌ و در قید و بند هستید ومی‌خواهید رها و آزاد شوید.

۱ـ اگر دختری خواب ببیند بر او نیفرمی دکمه هایی براق می دوزد ، نشانه آن است که مردی ثروتمند با اخلاق مهربان به خواستگاری او خواهد آمد .

۲ـ اگر مرد جوانی خواب ببیند بر او نیفرمی دکمه هایی براق می دوزد ، دلالت بر آن دارد که در امور نظامی به افتخاراتی شایسته درست خواهد یافت .

۳ـ دیدن دکمه های لباس در خواب نشانه نومیدی و بیماری و زیانهای فراوان است .

۴ـ اگر خواب ببینید دنبال دکمه هایی گمشده می گر دید ، نشانه آن است که در تجارت زیانهای مالی خواهید دید .

۵ـ دیدن دکمه سر دست پیراهن در خواب ، نشانه آن است که برای ارضاء غرور خود می کوشید راهی بیابید .

۶ـ دیدن دکمه سر دستِ الماس گون در خواب ، نشانه کسب ثروت و یاران سازگار .