چطور وسایل سرامیکی را در دکوراسیون به کار بریم؟

واژهٔ سرامیک به معنای سفال یا شی پخته‌ شده‌ است که به دو نوع سنتی و مدرن تقسیم می شود. امروزه استفاده از سرامیک رواج بسیاری یافته است و در دکوراسیون منازل و حتی شرکت ها نیز دیده می شود.

استفاده از سرامیک روشی عالی برای اضافه کردن رنگ و بافت و طرح به دکوراسیون منزل است. استفاده از وسایل سرامیکی می‌تواند در اشل کوچک یا بزرگ انجام شود، نکته مهم محل قرارگیری آنهاست تا احتمال شکستنشان کم شود. اما چطور وسایل سرامیکی را در دکوراسیون به کار بریم؟

گلدان‌ها
مزیت گلدان‌ها این است که چه گلی درونشان باشد و چه گلی نباشد، یک عنصر تزئینی زیبایند. گلدان‌های سرامیکی ساقه گل‌ها را نشان نمی‌دهند و بدین ترتیب تمرکز بر خود گل‌ها می‌ماند. گلدان‌هایی که برش‌های هندسی دارند احساس عمق به فضا می‌بخشند. گلدان‌های کوچکتر نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای شاخه‌های ظریف و چند گل ریز مورد علاقه‌تان باشند. گلدان‌های سرامیکی مات در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف برای یک چیدمان زیبا بسیار مناسبند. اگر می‌خواهید این مجموعه خسته‌کننده نباشد تنها در بعضی از آنها گل قرار دهید تا محیط متفاوت و جذاب بماند.

ظروف
تجربه نوشیدن یک لیوان چای داغ از لیوان سرامیکی که حرارت را به دستانتان منتقل می‌کند بسیار لذت بخش است. علاوه بر این، لیوان‌های چیده شده در قفسه‌ها یا قرار گرفته روی میز اتاق نشیمن خود عناصر تزئینی‌اند که زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند. همچنین ظروف غذا خوری از المان‌های دکوراتیو میز ناهارخوری و آشپزخانه به حساب می‌آیند. از بین طرح و رنگ‌های متنوع موجود آنهایی را که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است انتخاب کنید و بگذارید روحیاتتان در تمامی جزئیات خانه نیز نمایان باشد.

گلدان‌های بزرگ
جدای از گلدان‌های کوچک روی میز و طاقچه‌ها، گلدان و زیرگلدان‌های گیاهان بزرگ‌تر نیز می‌تواند سرامیکی باشد. این ماده محیط را شیک‌تر می‌سازد. تلفیق گلدان‌های سرامیکی با پایه‌های چوبی بویژه انتخابی جذاب و گیراست.

وسایل کوچک‌تر
هر وسیله کوچک دیگری که از جنس سرامیک باشد انتخاب مناسبی برای مدرن کردن فضاست. از جاشمعی گرفته تا یک ساعت رومیزی یا مجسمه‌های مدرن، ظرافت و دقت شما در انتخاب وسایل را منعکس می‌کند.

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.