جزیره قشم مقصدی مناسب برای سفرهای نوروزی

رپورتاژ آگهی: در سال‌های اخیر تورهای طبیعت‌گری و سفر به مناطق بکر در میان سفردوستان ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده و شاید حتی بتوان گفت طرفداران اینگونه سفرها از طرفداران سفرهای لاکچری و لوکس بیشتر شده‌اند. جزیره قشم و جزایر اطراف آن یکی از این مناطق بکر است. غار نمک، جنگ‌های حرا و درخت سبز یا درخت لول تنها چند نمونه از جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم هستند. جدا از جاذبه‌های توریستی مردم قشم دارای فرهنگ و سنتی بسیار غنی و متنوع هستند که این فرهنگ خود می‌تواند برای شما یک جاذبه توریستی محسوب شود.

به‌خاطر تعدد جاذبه‌های این جزیره باید در فرصتی کافی و مناسب به این منطقه سفر کرد تا بتوان از تمام زیبایی‌های آن بهره برد. جزیره قشم مقصدی مناسب برای سفرها نوروزی است زیرا این شهر در این زمان هم آب‌وهوای فوق‌العاده خوبی دارد و هم تعطیلات نوروز فرصت کافی برای گشت‌وگذار در این منطقه بکر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جزیره قشم یکی از جزایر زیبای جنوب ایران است که اگر چه هنوز به‌اندازه جزیره کیش مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است اما به‌واسطه طبیعت بکر و زیبایی‌هایش گردشگران زیادی خصوصا در سال‌های اخیر این جزیره را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند.

عده زیادی از مردم به‌دنبال برنامه‌های مختلف تور قشم هستند تا بتوانند تعطیلاتشان را در این جزیره بگذرانند. علت اصلی این انتخاب را می‌توان وجود جاذبه‌های طبیعی حیرت‌آوری دانست. بسیاری از این جاذبه‌های طبیعی در ایران یگانه‌اند و به شهرت جهانی دست یافته‌اند.

جدا از این مساله؛ قیمت مناسب تورهای قشم نسبت به همتای دیگر خود، جزیره کیش؛ وجود امکانات اقامتی و رفاهی استاندارد، همچنین وجود بازارهای خرید فراوان و ارزان قیمت و آزاد بودن جزیره قشم از عوارض گمرکی واردات نیز از عواملی هستند که قشم را برای علاقمندان به سفر جذاب می‌کنند.

از آنجایی که جزیره قشم دمایی بالاتر به نقاط شمالی و مرکزی کشور دارد در اکثر روزهای تابستان هوایش بسیار گرم  است و شاید تحمل این گرما برای گردشگرانی که عادت به گرما ندارند سخت باشد بنابراین  بهترین زمان‌ها برای سفر به قشم فصل‌های خنک‌تر سال مانند اواخر پاییز، اواخر زمستان و اوایل بهار می‌‌باشد. در اوایل بهار به خاطر تعطیلات عید نوروز مردم فرصت بیشتری برای سفر کردن دارند. بنابراین تورهای نوروزی  تنوع بیشتری نسبت به تورهای دیگر وقت‌های سال دارند. آژانس‌های مسافرتی از مدت‌ها قبل از تعطیلات عید نوروز تور قشم نوروز ۹۷ را برنامه‌ریزی کرده‌اند. شما هم اگر قصد دارید برای تعطیلات نوروز  قشم را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید از یک مدت قبل برای رزرو آن اقدام کنید.

تورهای مختلفی برای جزیره قشم برنامه‌ریزی می‌شود که این تورها تنوع بسیار زیادی دارند، بنابراین قبل از سفر اطلاعات کافی در مورد قشم، هزینه‌های سفر، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری، بازارهای خرید  و … به دست آوردید وب سایت tourtoqeshm.com در بخش تور قشم خود تمام اطلاعاتی را که ممکن است شما برای انتخاب تور مناسب به آن احتیاج داشته باشید را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت در مورد  انواع تورهای قشم با قیمت‌ها و امکانات مختلف اطلاعات کسب کنید و بهترین انتخاب را برای تعطیلات خود داشته باشید.

 

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.