سفر به کیش با هزینه مناسب (رپورتاژ آگهی)

شاید برای شما هم برآورد هزینه‌های سفر به کیش دشوار باشد؛ این دشواری زمانی به حداکثر می‌رسد که علاقمند به استفاده از تورهای کیش نباشید و بدون رزرو کردن هتل و یا سوئیت در کیش به این جزیره سفر کنید! اما اگر علاقمند به سفر به کیش با هزینه معقول -یعنی هزینه‌ای که با بودجه شما هماهنگی کامل داشته باشد- هستید، با ما همراه شوید.

گردشگرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، عموماً به سه دسته تقسیم می‌شوند:

دسته اول کسانی هستند که علاقمند به سفر کم‌هزینه هستند؛ برای این دسته از گردشگران، امکانات هتلی چندان اهمیتی ندارد و بیشتر مایل‌اند که سهم عمده‌ای از بودجه سفرشان را به استفاده از تفریحات کیش اختصاص دهند. تورهای ارزانی برای این دسته از گردشگران طراحی شده است تا بتوانند با بودجه موردنظرشان تور کیش را تجربه کنند. از حق نگذریم که این دسته نسبت به سایرین جمعیت بیشتری دارد و به همین خاطر هم هست که بسیاری از هتل‌های کیش قیمت‌های مناسبی را برای علاقمندان به سفرهای کم‌هزینه ارائه می‌کنند.

سفر به کیش با هزینه مناسب

البته همیشه به این دسته از گردشگران توصیه می‌شود که حداقل هفته‌ای پیش از تاریخی که می‌خواهند مسافرت‌شان را آغاز کنند، اقدامات لازم را برای رزرو تورهای کیش انجام دهند؛ چرا که جزیره کیش از مقاصد پرمخاطب گردشگری در ایران است!

دسته دوم گردشگرانی‌اند که علاقمند به امکانات هتلی لوکس هستند و به مانند دسته اول، جمعیت این دسته از گردشگران هم زیاد است. هتل‌های ۵ ستاره کیش که به جرئت می‌توان ادعا کرد بهترین‌ ۵ ستاره‌های کشور هستند، در خدمت همین دسته از گردشگران است. هتل‌هایی نظیر ترنج، داریوش، شایگان، مارینا، شایان، مریم، ایران و… که تعدادشان هم به نسبت وسعت جزیره کیش بسیار زیاد است، در این زمینه فعالیت می‌کنند و امکاناتی با استانداردهای جهانی را در اختیار مهمان‌های‌شان می‌گذارند تا این دسته از گردشگران هم بتوانند به راحتی، اقامت در هتل موردعلاقه‌شان را تجربه کنند.

سفر به کیش با هزینه مناسب

دسته سوم که شاید تعدادشان از هر دو دسته فوق بیشتر باشد، خانواده‌ها و گردشگرانی هستند که امکاناتی خوب و معقول را از تورهای کیش انتظار دارند و علاقمند به اقامت در هتل‌های ۳ و ۴ ستاره کیش هستند؛ این‌ها گردشگرانی هستند که علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های گزاف برای امکانات لوکس هتل های ۵ ستاره کیش ندارند و از طرفی هم تمایل دارند که تختخواب‌های راحت و اتاق‌های مناسبی در اختیارشان قرار بگیرد. تور کیش هتل گراند و تور کیش هتل ارم از تورهایی هستند که به این دسته از گردشگران توصیه می‌شود. البته هتل‌های ۴ ستاره و ۳ ستاره مناسب دیگری هم در جزیره کیش وجود دارند که می‌توان به فلامینگو، گاردنیا، سورینت صدف،  آریان، هلیا و آرامیس اشاره کرد.

در انتها توصیه می‌شود که با کارشناسان تورهای داخلی در مورد تور موردعلاقه‌تان گفتگو کنید و از امکانات هتلی که تور با آن ارائه شده است مطمئن شوید تا از نارضایتی‌های احتمالی جلوگیری شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.