بهترین سیستم تلفن سانترال کدام است؟

این متن یک رپورتاژ آگهی است.

با روی کار آمدن اینترنت و شبکه های اجتمایی همچنان بخش عظیمی از تجارت بر مبنای مکالمات تلفنی میباشد. اگر شما صاحب تجارت جدیدی می باشید و یا مایل به ارتقاء سرویس تلفنی مجموعه تجاری خود هستید در ادامه با ما باشید.

تلفن سانترال به طور کلی چیست ؟

PBX یا مرکز تلفن خصوصی برای برقراری ارتباط داخلی بین اعضای یک شرکت یا مجموعه میباشد. با استفاده از مرکز تلفن سانترال شما میتوانید چندین خط شهری را بین اعضای مجموعه خود با تنظیم امکانات و محدودیت ها به اشتراک بگذارید. با ذکر مثالی دیگر به لزوم هزینه برای خرید سیستم سانترال میپردازیم. تصور فرمایید ما در مجموعه خودمان ۶ خط شهری و ۱۶ نفر پرسنل داریم، برای اینکه همه اعضای مجموعه ما بتوانند از ۳ خط استفاده نمایند میبایست بر روی هر میز هر یک از پرسنل ۶ گوشی تلفن برای استفاده از هر خط قرار دهیم که این کار عملا امکان پذیر نیست اینجا است که لزوم خرید یک مرکز تلفن سانترال احساس میگردد، اما چه مرکز تلفنی با چه امکاناتی بخریم؟

تلفن سانترال

دسته بندی مراکز تلفن سانترال

به طور کلی تمامی مراکز تلفن فارغ از نوع برند و ظرفیت آنها به دو مدل نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی میگردند. مراکز تلفن نرم افزاری VOIP بر بستر شبکه کار می کنند و برای راه اندازی آنها نیازی به کابل کشی مجدد برای تلفن نمیباشد ولی باید توجه داشت که برای استفاده از سیستم های voip میبایست گوشی های متناسب با این سرویس هم خریداری گردند که معمولا دارای قیمت بالایی میباشند. مراکز تلفن سخت افزاری که نوع اولیه مراکز تلفن میباشد نیز به سه مدل آنالوگ، دیجیتال و IP تقسیم میگردند.

چه مرکز تلفن سانترالی بخرم؟
جواب به این سئوال کار راحتی نمیباشد و برای جواب به این معادله باید پارامتر های مختلفی در نظر گرفته شود مانند ظرفیت، نوع گوش های تلفن، امکانات درخواستی و مهمتر از همه بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم.

شرکت پاناسونیک به عنوان یک شرکت پیشگام در طراحی و ساخت تجهیزات مخابراتی که همه ما به نوعی از تلفن بیسیم های ساخت این شرکت استفاده نموده ایم مراکز متنوعی در ظرفیتها و مدل های مختلف تولید و عرضه نموده است. در ادامه به برسی مدل های مختلف این محصولات میپردازیم.

تلفن سانترال

بررسی مدل های مختلف تلفن سانترال پاناسونیک
مراکز تلفن سانترال پاناسونیک از ظرفیت ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی تا ظرفیت ۲۵۶ خط شهری و ۱۰۲۴ خط داخلی تولید و عرضه میگردد. تمامی سیستم های مخابراتی تولید شده توسط شرکت پاناسونیک در مدل های دیجیتال و IP تولید و عرضه میگردند و این شما هستید که باید تصمیم گیری نمایید که با چه بودجه ای میخواهید از چه امکاناتی بهرمند گردید. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در ایران  پیشرو در زمینه نصب سانترال پاناسونیک  و راه اندازی سیستم های مخابراتی و امنیتی، سالیان طولانی را در این زمینه سپری کرده است و هم اکنون نام شناخته شده ای در این عرصه می باشد. کارشناسان فروش این شرکت همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان میباشند. ایده آل گستر انتخابی ایده آل در گستره ارتباطات. تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.