فوت و فن‌هایی از آرایشگران ممتاز

خبره شدن در آرایش نیاز به تمرین های زیادی دارد و رمز و رموز خاص خود را دارد که با استفاده از این فوت و فن ها می توانید به یک آرایشگر خبره با تجربیات زیاد تبدیل شوید. در این مقاله ۱۰ مورد از فوت و فن هایی را بیان میکنیم که برای بهتر و خبره تر شدن آرایشگری به آن ها نیاز دارید.

۱- فقط پنکیک را روی قسمت های تیره پوست نکشید. برای اینکه پوست شاداب تر و تازه تر به نظر برسد، باید سایه سیاه که زیر چشم میافتد از بین ببرید، برای این منظور، با پنکیکی که یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا خط گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

۲- بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمیگردند و نمیشکنند.

۳- درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملا طبیعی به نظر میرسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین میرود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴- بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دستتان را به هم بمالید. بعد به آرامی روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث میشود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملا طبیعی جلوه کند.

۵- یک راه خوب برای اینکه آرایشتان افراطی نشود از آخر به اول شروع کنید: مثلا بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را بزنید. با این کار چهره تان روشن تر به نظر میرسد و در نتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر خواهد شد.

۶- برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گلوله گلوله جلوه کند، از ریمل های دوسر استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر که کار بلند کردن مژه ها را انجام میدهد را استفاده کنید.

۷- اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود نگران نباشید. خودتان هم میتوانید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

۸- برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید و بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشبد. این کار باعث میشود که مژه هایتان هم پرپشت تر نشان دهد.

۹- موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید. این کار باعث میشود که بتوانی خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحت تر بکشید.

۱۰- برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها میتوانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، یا حتی قهوه ای، خودداری کنید.

منبع: شیک وب

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.