کثیفترین ستاره های هالیوودی؛ از جانی دپ و جولیا رابرتس تا کامرون دیاز

عکس های ستاره های هالیوودی همیشه چهره ای رویایی که سرشار از زیبایی و تمییزی است را به بیننده نشان می دهد. اما گاهی در پشت این زیبایی خیره کننده، میتواند واقعیت دیگری وجود داشته باشد. این گزارش خواندنی در زیباشهر را که به نقل از سایت برترینها بازنشر شده است را از دست ندهید!

گوئینت پالترو
مراسم «مت گالا» ۲۰۱۳ را به یاد دارید؟ این ستاره برنده اسکار در مورد هوای خفه و گرم سالن بسیار شکایت داشت اما مطمئنا افرادی که در اطراف او بودند، شرایط بدتری داشتند. یکی از حاضرین در این مراسم در مصاحبه خود گفت: «گوئینت پالترو واقعا بوی تند و زننده ای می داد. من خودم دو نفرم را دیدم که هنگام رد شدن از کنار او بینی شان را از بوی بد تن اش گرفته بودند.»

گوئینت پالترو

البته یکی از دوستان گوئینت پالترو در حمایت از او گفت: «گوئینت شنیده است که آلومینیوم سرطان زا است، به همین دلیل دئودورانت ها را که حاوی این ماده هستند، مصرف نمی کند. به اعتقاد او مصرف این مواد احتمال سرطان سینه را افزایش می دهد.» که البته انجمن سرطان آمریکا با این موضوع مخالفت کردند.

جسیکا سیمپسون
لبخند زیبای جسیکا سیمپسون خیلی به طول نمی انجامد. او اعتراف می کند که به ندرت دندان هایش را مسواک می زند. «دندان های من سفید است و من دوست ندارم با مسواک آنها را براق تر از این که هست کنم. اما من هر روز نخ دندان می کشم.» جسیکا یک بار در کنسرت زنده اش اعلام کرد: «اگر من را در ۶۰ سالگی ببینید، احتمالا هیچ دندانی نخواهم داشت اما من هنوز هم به دندان هایم افتخار می کنم زیرا که محتاج هیچ مسواکی نیستند.»

جسیکا سیمپسون

متیو مک‌کانهی
متیو مک‌کانهی در مصاحبه اش با مجله « People» اعتراف کرد که به مدت ۲۰ سال از دئودورانت استفاده نکرده است. او دوست ندارد که عطر تن اش شبیه چیزی یا فرد دیگری باشد. «اگر احساس کنم که بوی تنم دیگران را آزار می دهد، به حمام می روم.»

متیو مک‌کانهی

زمانی که از او پرسیدند آیا تا به حال بوی تنت برای فردی آزار دهنده بوده یا خیر، در جواب گفت: «کیت هادسون همیشه با خودش یک دئودورانت طبیعی دارد که مدام از من می خواهد مصرف اش کنم.»

جولیا رابرتس
جولیا رابرتس در برنامه «اپرا» در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد: «من هیچوقت از دئودورانت و صابون استفاده نمی کنم. من معمولا هر چند روز یک بار به حمام می روم چون که دوست ندارم آب را هدر دهم. من از بوی روغن طبیعی بدنم لذت می برم. من حتی موهایم را، به این دلیل که خیلی خشک است، به ندرت می شویم.»

جولیا رابرتس

کامرون دیاز
کامرون دیاز در مورد بهداشت شخصی اش می گوید: «من اعتقادی به دئودورانت ها ندارم. آنها واقعا برای بدن مضرند. من حدود ۲۰ سال است که از این مواد استفاده نکرده ام.»

کامرون دیاز

جانی دپ و ونسا پارادایس
جانی دپ معمولا بوی عرق می دهد، به این دلیل که به ندرت به حمام می رود. همسر قبلی او، ونسا پارادایس، نیز علاقه زیادی به حمام و پاکیزگی ندارد.

جانی دپ و ونسا پارادایس

شاید این تنها نقطه مشترک آنها با هم بود. از آنجا که بهداشت شخصی جزو اولویت های زندگی آنها نیست، سخت می توان به آنها نزدیک شد.

مگان فاکس
مگان فاکس قبول کرده است که گاهی یادش می رود بهداشت را رعایت کند. به عنوان مثال او در اعترافات خود گفته: «برخی اوقات یادم می رود سیفون توالت را بکشم و همیشه دوستانم این مورد را به من گوشزد می کنند.»

مگان فاکس

رابرت پتینسون
اگر چه رابرت پتینسون اخیرا بهتر شده اما در گذشته، به خصوص در زمان فیلم برداری مجموعه « Twilight Saga» گزارش شده که اصلا به بهداشت شخصی اش توجهی نمی کرد. شایعاتی در مورد این که او به مدت ۶ هفته موهایش را نشسته است، منتشر شد که او نیز در جواب گفت: «شاید! راستش من اهمیتی نمی دهم که موهایم تمییزند یا کثیف، به همین دلیل شستن آنها هم برایم اهمیتی ندارند.» او در ادامه گفت که تنها موهایش نیست که کثیف اند، بلکه او خانه اش را نیز تمییز نمی کند.

رابرت پتینسون

او می گوید: «من خانه ام را تنها برای خواب می خواهم، مثل موهایم که فقط روی سرم هستند و به آنها کمترین اهمیتی نمی دهم، پس اهمیتی هم ندارد که به آنها رسیدگی کنم یا نه.»
یکی از همکاران او می گوید: «بوی تن او افتضاح است. او اصلا به حمام نمی رود، به همین دلیل تمام دوستانش از دست او شاکی اند.»

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.