نکاتی درباره آرایش چشم و صورت

زیبایی چشم در آرایش صورت احساس بهتری را برای فرد به ارمغان می آورد چون نقش مهمی در زیبایی دارد. بنابراین بسیاری افراد سعی می کنند چشمانشان را جذاب و گیرا آرایش کنند. اگر مایلید چشمان خود را زیبا جلوه دهید، این مطلب برای شماست.

مژه های خود را ریمل بزنید:
ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای درشت جلوه دادن چشم ها است. برای اثر بخشی بیشتر، دو مرتبه به مژه های خود ریمل بزنید، بدین ترتیب که پس از خشک شدن ریمل در مرحله اول، مرحله دوم را آغاز کنید. برای اینکه مطمئن شوید همه مژه هایتان به ریمل آغشته شده، برس ریمل را به صورت زاویه دار و ر جهت رویش مژه بکشید.

از فرمژه استفاده کنید:
فرمژه را در محل رویش مژه ها قرار داده و به آرامی سه مرتبه آن را باز و بسته کنید. میتوانید رمژه را به مدت ۱۰ ثانیه به وسیله سشوار گرم نموده و اثر بخشی آنرا چندین برابر کنید. در این حالت فرمژه همانند بابلیس (اتو موی پیچی) عمل میکند.

سایه های چشم را امتحان کنید:
با در نظر گرفتن رنگ چشمان خود، رنگ مناسب برای سایه را انتخاب کنید. رنگ های کرم، خاکی و بنفش برای چشمان سبز رنگ بسیار مناسبند. سایه های صورتی و طلایی، درخشندگی خاصی به چشمان قهوه ای میدهند. همچنین سایه های قهوه ای و آبی زیبایی چشمان آبی را دوچندان میکنند.

از کاور دور چشم استفاده کنید:
حتی اگر علاقه ای به آرایش چشمان خود ندارید، کاور دور چشم را هرگز فراموش نکنید. کاور چشم راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و ماذ ریز اطراف چشم است. کاورهای رنگ صورتی بهتر از رنگ زرد عمل میکنند. ته رنگ موجود در کاور صورتی، تیرگی ها و درجات رنگی آبی را از اطراف چشم محو میکند.

آرایش خود را محو کنید:
برای زیباتر جلوه دادن چشمان خود، چشمان خود را محو کنید تا طبیعی تر به نظر برسد. سایه ابروان خود را با قلمو به سمت بالا محو کنید و تا دنباله استخوان زیر ابرو ادامه دهید. با این کار چشمان خود را درشت تر و درخشان تر جلوه میدهید.

مژه مصنوعی را امتحان کنید:
اگر میخواهید بی دردسر مژه های پرتر و بلندتری داشته باشید، از مژه های مصنوعی استفاده کنید. از مژه های مصنوعی استفاده کنید. استفاده از مژه های مصنوعی بسیار آسان است و تاثیر غیر قابل انکاری در درشت تر جلوه دادن چشمان دارد.

ابروهای خود را مرتب کنید:
ابروانی مرتب و برداشته شده نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند. ابروان خود را به بالا شانه زده و موهای اضافی را بچینید. هر چه ابروها نسبت به پلک ها بالاتر باشند، چشم ها درشت تر به نظر می آیند.

خط چشم بزنید:
پس از استفاده از ریمل، میتوانید خط چشم را امتحان کنید. نقاط خالی بین مژه های خود را با خط چشم مایع پر کنید. این عمل مژه ها را پر تر و چشمان شما را کشیده ار نشان میدهد.

بدرخشید:
برای اینکه چشمان خود را درخشان تر نشان دهید، زیر چشمان خود سایه براق بزنید. سایه روشن هایی از رنگ های ملایم و روشن برای روز و رنگ های تیره برای شب، توصیه میشوند.

از رژ لب های روشن استفاده کنید:
شاید باور نکنید، اما استفاده از رژلبهایی با رنگ های روشن، چشمان را درشت تر نشان میدهد. در انتخاب رژلب دقت فراوان داشته باشید و از رنگ های روشن غافل نشوید.

منبع: سالم زی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.