چگونه در فصل زمستان آرایش کنید؟

همان طور که میدانید هر فصلی آرایش مربوط به خود را دارد یعنی هر رنگی را نمیتوان در هر فصلی استفاده کرد چون ممکن است جلوه خوبی نداشته باشد و زیبایی منحصر فردی ایجاد نکند. به شما پیشنهاد میکنیم برای روزهای سرد و برفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را انتخاب کنید.

فرشته برفی:
اگر میخواهید به میهمانی بروید، به شما پیشنهاد میکنیم که این آرایش را انتخاب کنید، زیرا این آرایش هم برای روزهای سرد زمستان است و هم جلوه فوق العاده ای به شما میدهد. زیرا که الهامی از روزهای برفی زمستان است. این آرایش بسیار ساده است اما برای اطمینان بیشتر و سرعت عمل بیشتر در زمان میهمانی این آرایش را یکبار تمرین کنید. این آرایش با جذابیتی که دارد شما را به اوج میرساند.

در این مدل آرایش یک سایه نقره ای پشت چشم شما را میپوشاند و چهره شما را جذاب و در عین حال چهره ای معصوم به شما میدهد.

البته میزان رنگ سایه باید مناسب با رنگ پوست شما باشد اما نقره ای مرواریدی برای هر پوستی مناسب است و اگر این سایه ها تیره تر از حد باشند چهره را مصنوعی و نازیبا میسازد.

از دیگر رنگ های سایه که میتوانید بر حسب علاقه در این مدل به کار ببرید رنگ های صورتی سرد و آبی یخی و بنفش کم رنگ میباشد که هر کدام به یک اندازه جالب و زیبا میباشد.

چگونگی انجام آرایش:
مرحله اول:
یکی از نکات اصلی این آرایش سایه چشم میباشد. شما میتوانید هم از سایه مایع و هم پودری استفاده کنید. ابتدا با یک برس سایه حالت ضربه ای به پلکتان سایه بزنید، این کار برای پوست های چروک لازم است، سپس میتوانید سایه را تا برجستگی استخوان پلک ادامه دهیدو مقداری هم برای جلوه بیشتر به پایین چشم بزنید.

مرحله دوم:
در این مرحله برای جلوه بیشتر چشم ها، با یک فر مژه، مژه هابیتان را فر دهید و یا با استفاده از حرکت چرخشی ریمل مژه ها را فردار کنید.

مرحله سوم:
در پایان کار با یک ریمل سیاه رنگ بر روی مژه هایتان از درخشش سایه بکاهیدتا چهره تان طبیعی تر به نظر بیاید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.