چگونه موهای زائد صورتم را از بین ببرم؟

بزرگترین دلیلی که باعث ناراحتی خانم ها میشود موهای زائد صورت میباشد که آنها را بسیار خسته کرده و همیشه به  دنبال راه حلی هستند که از شر این موها خلاص شوند. من در این مقاله شما را با انواع راه حل های خانگی جهت از بین بردن این موهای زائد آشنا میکنم.

استفاده از سفیده تخم مرغ و آرد  ذرت به این صورت که این دو ماده را با هم مخلوط نموده و کمی هم شکر اضافه نمایید تا خمیر بدست آمده حالت چسبندگی به خودش بگیرد. به مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه پشت لب خود را به خمیر تهیه شده آغشته نموده و سپس خمیر را از روی لبتان کشیده و بردارید.

روش بعدی استفاده از زرد چوبه میباشد که در پاکسازی پوست بسیار موثر بوده و اگر این ماده فوق العاده را با شیر مخلوط نمایید و سپس بر روی پشت لبتان قرار دهید و سپس صبر کنید تا کاملا خشک شود پس از آن ماده خشک شده بر روی پوست را با مالیدن بکنید و خواهید  دید که دیگر اثری از موهای زائد نیست.

آخرین روشی که به شما معرفی میکنم استفاده از مخلوط لیمو، شکر و آب میباشد بدین روش که به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه مخلوط به دست آمده را بر روی پوست قرار داده و در آخر با آب سرد بشویید در این صورت شاهد از بین رفتن موهای رائد صورتتان خواهید بود.

نکته ای که در این روش ها باید به عرضتان برسانم استفاده مداوم و در جلسات منظم میباشد تا با تاثیر فوق العاده آنها رو به رو شوید و پیشنهاد میشود هفته ای دو بار این کار را در منزل انجام دهید تا روز به روز از موهای زائد کاسته شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.