شیوه‌های پرپشت کردن مژه

در زیبایی چشم مواردی همچون فرم کلی چشم، پلک، رنگ چشم و … موثر هستند. یکی از اصلی ترین عوامل در زیبایی چشم مژه ها هستند. معمولا افرادی که مژه های پرپشت دارند چشمهای گیراتر و جذاب تری دارند. داشتن مژه های بلند و پرپشت از دغدغه های اصلی بسیاری از خانم هاست که افراد را به کاشت مژه و استفاده از لوازم آرایشی مختلف مجبور می کند. در این مطلب به راهکارهای طبیعی برای تقویت مژه میپردازیم.

پیشنهادات ویژه و موثر:
۱- یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین خوب مخلوط کرده و با گوش پاک کن روی مژه ها بمالید و بگذارید تا یک ساعت بماند و بعد با آب سرد بشورید. این کار را هفته ای ۳ بار تکرار کنید. زرده تخم مرغ غنی از امگا ۳، چربی، و ویتامینe است که با خشکی و شکنندگی مقابله می کند و باعث میشود مژه های شما سالم، قوی و پرپشت شود. گلیسیرین هم به عنوان نرم کننده عمل میکند و با حفظ رطوبت، مژه ها را نرم و پرپشت نگه میدارد.

۲- روغن بادام، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کرده و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنید، به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار کنید. روغن بادام غنی از ویتامین های a.b.e است و باعث تقویت مژه ها میشود. روغن نارگیل باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه ها میشود. روغن زیتون غنی از ویتامین e و اسید اولیک است.

۳- کپسول ویتامین e و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کرده و با کمک گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین e به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک میکند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها میشود.

۴- وازلین را به آرومی به مدت ۲ تا۳ دقیقه به مژه ها بمالید. رطوبت وازلین باعث میشود پوسته های روی پلک ها کم شود. وازلین باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه ها میشود.

نکته:
خیلی دقت کنید که مواد داخل چشم تان نرود بهتر است زمانی که در منزل هستید از این روش استفاده کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.