چگونه رنگ موی فانتزی را ثابت نگه داریم؟

بیشتر خانم ها رنگ موهای فانتزی و خوش رنگ را دوست دارند ولی یکی از بزرگترین مشکلاتی که موهای فانتزی دارد این است که خیلی زود رنگشان از بین میرود:

رنگ قرمز همیشه زیبا بوده ولی از انجایی که جزء رنگ های فانتزی میباشد ماندگاری کمی دارد نهایتا یک یا دو هفته پس از آن با شستشو از بین میرود.

رنگ قرمز یا شرابی برای تمامی پوست ها از جمله سفید، گندمی، و سبزه مناسب میباشد و همچنین طرفدارهای بسیاری دارد و به همان اندازه هم نگهداری از این رنگ برای خانم ها دشوار میباشد اما نگران نباشید برای این مشکل راه حلی وجود دارد و دیگر نیاز نیست هر ۱۰ روز موهایتان را رنگ نمایید.

روش اول استفاده از شامپو انار:
استفاده از این شامپو به عنوان رنگساژ علاوه بر اینکه آسیب کمتری به موهایتان وارد میکند در تثبیت رنگ مو هم تاثیر بسزایی دارد.

روش دوم: تهیه ماسک مو مخصوص
تا کنون از ادویه جات در غذاهایتان استفاده کرده اید اما حال بدانید که این مواد در تثبیت رنگ مو بسیار موثر بوده و به روش زیر باید عمل کنید.

یک عدد تخم مرغ را با ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۴ قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط نموده و بر روی بخار آب آن را قرار داده تا کمی گرم شود. سپس بسته به نیاز خود از یکی از ادویه های زیر استفاده کرده و کم کم به مخلوطتان اضافه نمایید. توجه داشته باشید در طی مدتی که ادویه را اضافه میکنید ظرف نباید برروی حرارت باشد. اجازه دهید مواد کمی خنک شده و به مدت ۳۰ دقیقه تمام موی سر خود را به آن آغشته نموده و سپس با شامپو بشویید.

ادویه های مورد نیاز:
برای تثبیت موهای بلوندبه نصف قاشق چایخوری زردچوبه نیاز میباشد.

برای تثبیت موهای مشکی به نصف قاشق چایخوری پودر گل میخک احتیاج است.

برای تثبیت موهای قرمز دو رشته زعفران نساییده شده را به مخلوط اضافه کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.