عکس‌های انبار خودرویی که هیتلر فراموش کرد

یک معلم تربیت بدنی بلژیکی هنگام ماجراجویی و سرکشی از یک معدن سنگ بلااستفاده در مرکز فرانسه با انباری از خودروهای زنگ زده مواجه شد که از اوایل جنگ جهانی دوم در آنجا پنهان شده بود.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل ونست میکل آن ماجراجویی را هیجان انگیز توصیف کرد زیرا آن انبار خودروها نزدیک به ۷۰ سال به همان صورت باقی مانده بود و کسی از آن خبری نداشت.

چنین به نظر می‌رسد که خودروها در اوایل جنگ جهانی دوم وارد معدن شده بودند تا مجدد مورد پیگیری و مصادره قرار نگیرند، اما به مروز زمان به فراموشی سپرده شده بودند.

آقای میکل می‌گوید: «انگار داشتم در ۷۰ سال پیش قدم می‌زدم؛ واقعا نمی‌دانم چگونه ممکن بود! پس از اتمام جنگ، هیچ کس دیگر به آن اتومبیل‌ها فکر نکرد و برای همیشه به دست فراموشی سپرده شدند. البته صاحب معدن بعدها چند خودروی دیگر نیز به آن‌ها اضافه کرد.»

در حال حاضر، جز بدنه خودروها تقریبا هیچ چیزی از آن‌ها باقی نمانده است. گفتنی است هجوم آلمان به فرانسه در ماه مه سال ۱۹۴۰ میلادی صورت گرفت و نازی‌ها تنها در عرض ۶ هفته کنترل فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند را در دست گرفتند. این حمله در ۲۵ اوت ۱۹۴۴ میلادی، یعنی پس از گذشت حدود چهار سال پایان یافت. در ادامه تصاویر انبار خودرویی که هیتلر فراموش کرد را در مجله تاریخ سایت زیباشهر مشاهده کنید.

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

انبار خودروی هیتلر

منبع: Dailymail
ترجمه: فرادید

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.