عکس های اولین حضور تلویزیونی دختران دونالد ترامپ پس از پیروزی پدرشان

ملانیا ترامپ در اولین مصاحبه تلویزیونی‌اش در مقام بانوی اول آینده آمریکا اذعان کرد که گاهی اوقات به این نتیجه رسیده همسرش در حرف‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر زده، افراط کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه تلویزیونی در برنامه “۶۰ دقیقه” در شبکه سی بی اس به همراه شوهر و فرزندانش حضور پیدا کرد.در این مصاحبه مجری برنامه به نام “لسلی استال” از ملانیا درباره حرف‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به او و همسرش زده می‌شود، پرسید.

دونالد ترامپ معمولا از توییتر برای پاسخ دادن به کسانی که او را مورد حمله قرار می‌دهند، استفاده کرده است اما ملانیا گفت که “مبارزه با قلدری در فضای مجازی نگرانی اصلی او است.”

ملانیا و دونالد ترامپ
ملانیا و دونالد ترامپ

او گفت: من فکر می‌کنم این کار خیلی مهم است زیرا بسیاری از کودکان و نوجوانان از این طریق آسیب می‌بینند.

وی افزود: ما باید به آنها یاد بدهیم چطور با هم صحبت کنند و چطور با هم رفتار کنند و چطور با هم ارتباط درستی برقرار کنند.

همسر دونالد ترامپ درباره حساب توییتر همسرش گفت: گاهی اوقات این حساب او را به دردسر می‌اندازد اما در مقابل کمک‌های زیادی نیز به او کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا دونالد ترامپ در توییتر تاکنون از خط قرمزها  عبور کرده، گفت که او چندین بار این کار را کرده است.

ملانیا  اظهار داشت: من همواره این افراط‌ها را به او گوشزد می‌کنم و فکر می‌کنم که او حرف‌های مرا گوش می‌دهد اما در نهایت چیزی را که می‌خواهد انجام می‌دهد!

وی خاطرنشان کرد: ترامپ یک بزرگسال است و تبعات کارهایش را می‌داند و من نظرم را به او می‌گویم و او می‌تواند هر کاری که بخواهد بعد از آن انجام دهد.

مجری این برنامه از ملانیا درباره ملاقاتش با میشل اوباما پرسید و او در پاسخ گفت که در گفت‌وگوبا همسر باراک اوباما به هیچ وجه معذب نبوده است. او میشل اوباما را یک میزبان خوش‌رفتار، بسیار صمیمی و بسیار مهربان توصیف کرده و گفت که هر دوی آنها درباره مسائلی نظیر بزرگ‌ کردن فرزندانشان در کاخ سفید صحبت کردند.

ملانیا همچنین گفت که قصددارد با والدینش که اکنون در آمریکا زندگی می‌کنند درباره منتقل کردن آنها به شهر واشنگتن صحبت کند.

در همین مصاحبه ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ نیز متعهد شد به اینکه بخشی از دولت پدرش نخواهد بود.

ایوانکا ترامپ
ایوانکا ترامپ

ایوانکا به همراه سه فرزند دیگر ترامپ شامل اریک، دونالد جونیور و تیفانی در این مصاحبه حضور پیدا کردند.

ایوانکا به مجری برنامه گفت که بسیار به مسائلی نظیر حمایت از حقوق زنان اشتیاق دارد اما قصد ندارد این کار را در سمت دولتی رسمی انجام دهد.

فرزندان ترامپ در این مصاحبه گفتند که قصد دارند در شهر نیویورک باقی بمانند و از منافع تجاری پدرشان در سازمان او مراقبت کنند.

ایوانکا گفت: من می‌خواهم برای پدرم یک دختر باشم و در تمام طول کمپین انتخاباتی گفته‌ام که نسبت به برخی مسائل بسیار اشتیاق داشته و می‌خواهم برای آنها بجنگم، این مسائل شامل حقوق زنان، برابری دستمزد، مراقبت از کودکان و غیره هستند که برای من بسیار مهم هستند. من همچنین بسیار نسبت به آموزش و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان مشتاق هستم. بنابراین می‌دانید که خیلی چیزها هستند که من احساس قدرتمند و زیادی به آنها دارم اما نه در یک سمت دولتی و رسمی.

همچنین در این مصاحبه ایوانکا و پدرش گفتند: آسیب‌های کمپین انتخاباتی به برند و منافع تجاری ترامپ اهمیتی ندارد.

این در حالی است که ساکنان یکی از برج‌های ترامپ در شهر نیویورک اخیرا از قصد خود برای نقل مکان از این محل به دلیل برگزاری اعتراضات در مقابل آن خبر دادند و براساس آمارها رزرو اتاق در هتل‌های ترامپ در نیمه اول سال ۲۰۱۶، ۵۹ درصد کاهش یافته است. در این مصاحبه فرزندان دیگر ترامپ هم گفتند نمی‌خواهند در دولت پدرشان حضور پیدا کنند.

اریک گفت: اکنون که پدرم به عنوان رئیس جمهور منتخب مجبور به دور شدن از منافع تجاری‌اش است بیش از هر زمان باید متکی به فرزندانش برای تجارت خود باشد.

دونالد جونیور به همراه ایوانکا و اریک همگی معاونان اجرایی رئیس در سازمان تجاری ترامپ هستند.

همچنین تیفانی، کوچکترین دختر ترامپ هم که کمتر در زمان کمپین انتخاباتی او حضور علنی داشت در این مصاحبه پیروزی پدرش را مبهوت کننده خواند.

تیفانی ترامپ
تیفانی ترامپ

فرزندان ترامپ هم‌چنین با پرسشی از سوی مجری این برنامه درباره احساسشان در هنگام پیروزی انتخاباتی پدرشان روبه‌رو شدند.

ایوانکا گفت: به سختی می‌توان با کلمات تجربه یا احساسی که هنگام تبدیل شدن پدرتان به رئیس جمهور آمریکا دارید، بیان کرد. ما دچار افتخار، شور و شعف و هیجان زیادی شدیم.

همچنین اریک نیز یادآور شد که چگونه در شب انتخابات شاهد برنده شدن پدرش در ایالت‌ها و کسب کالج‌های انتخاباتی بیشتر بوده است.

او گفت که بعد از قطعی شدن این پیروزی‌ها اعضای خانواده به نشانه برد کف دستشان را به هم می‌کوبیدند و همدیگر را به آغوش می‌کشیدند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.