روش تهیه چیز کیک با مغز هلو

مواد لازم برای تهیه چیز کیک با مغز هلو:
بیسکوییت پودر شده: ۲۰۰ گرم
کره آب شده: ۱۲۰ گرم
پنیر ماسکارپونه: ۲۰۰ گرم
خامه قنادی: ۲۰۰ گرم
ژله آلوئه ورا: ۲ بسته
وانیل: ۱ قاشق چای خوری
هلو: به مقدار لازم

مواد لازم برای مغز کار:
پوره میوه دلخواه: ۳۰۰ گرم
شکر: ۶۰ گرم
پودر ژلاتین: ۳ قاشق غذا خوری

طرز تهیه چیز کیک با مغز هلو:
ابتدا باید مغز کار را آماده کنید. به این ترتیب که میوه را پوره کرده و همراه شکر در ظرفی بریزید، همینکه خواست جوش بزند خاموش کنید و ژلاتین بن ماری شده را اضافه کرده و هم بزنید. سپس داخل یک قالب که تناسب با قالب کمربندیتان داشته باشد، (کوچکتر باشد) ریخته و داخل فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد.
بیسکوییت پودر شده را در ظرفی ریخته و با کره آب شده خوب مخلوط کنید و کف قالب کمربندی که کاغذ روغنی انداخته اید، پهن کرده و به مدت نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید.
یک بسته از ژله آلوئه ورا را آماده کرده و کنار بگذارید تا از حرارت بیفتد. سپس پنیر و وانیل را قدری با همزن زده و خامه قنادی را جداگانه فرم دهید و با پنیر زده شده فولد کنید (همزدن دورانی)، سپس ژله از حرارت افتاده را به مواد پنیری اضافه کرده و هم بزنید.
بیسکوییت را آورده و مغز آماده شده را از قالب در آورده و روی بیسگوئیت قرار دهید و بعد مواد پنیری را روی آن ریخته و با پالت صاف کرده و در یخچال قرار داده تا کاملا ببندد.
بعد از اینکه مواد پنیری گرفت میوه ها را روی چیز کیک چیده و بسته دوم ژله آلوئه ورا را درست کرده و روی میوه ها بریزید تا حالت ویترینی پیدا کند.

نوش جان

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.