طرز تهیه ماکارونی رنگی

چگونه ماکارونی رنگارنگ برای کودکان درست کنیم؟
دقت داشته باشید که اول باید ماکارونی ها را مطابق دستورالعمل روی بسته ماکارونی، داخل آب بجوشایند تا نرم شوند. در حالیکه ماکارونی ها در حال پختن داخل آب هستند، مواد رنگی (خوراکی) را آماده کنید. از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید، ولی اینجا ما از رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش استفاده می کنیم.
حدود ۲۰ قطره از هر رنگ غذا را با ۲ قاشق غذاخوری آب داخل هر کیسه زیپ دار بریزید. وقتی ماکارونی را حرارت دادید، آب آن را گرفته و فوراً آب سرد روی آنها بریزید تا روند پخت متوقف شود. ماکارونی را تقسیم کنید و هر بخش را داخل کیسه های رنگی بریزید. زیپ آنها را ببندید و هر کیسه را خوب تکان دهید تا رنگ غذا کاملاً به خورد ماکارونی برود. حداقل یک دقیقه برای هر کیسه وقت بگذارید.
سپس کیسه ها را یکی یکی باز کرده و داخل سبد بریزید و دوباره با آب سرد آبکشی کنید تا رنگ های اضافی شسته شود و آنها را داخل قابلمه بریزید. ماکارونی را خوب هم بزنید. سس دلخواه خود را به ماکارونی اضافه کنید و اگر دوست داشتید پنیر پارمزان هم اضافه کنید.

روش دوم:
مواد لازم:
لبو و اسفناج: به مقدار لازم
ماکارونی: یک بسته

طرز تهیه:
ابتدا لبو و اسفناج را بگذارید با آب کاملا بپزند. بعد از پخته شدن آب آنها را کاملا گرفته و در دو ظرف جدا بریزید.
ماکارونی تان را به دو قسمت تقسیم کرده و هرقسمت را در قابلمه ای پر از آب جوش بریزید. مانند زمانی که به صورت ساده ماکارونی را داخل قابلمه برای آبکش کردن می ریزید، آن را داخل قابلمه در حال جوشیدن ریخته و حدود ۲ الی ۳ دقیقه صبر کنید.
سپس آب لبو و اسفناج را به دو قابلمه اضافه کرده و بگذارید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با آنها جوش بخورید. در انتها ماکارونی ها را آبکش کرده و از خوردن غذای تان لذت ببرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.