عکسی از همسر ولاسکو، مربی سابق تیم ملی والیبال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

خولیو ولاسکو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران که آرژانتینی و متولد ۹ فوریه ۱۹۵۲ است، در جریان مسابقات والیبال به تهران سفر کرده بود که در این سفر خانوادۀ وی نیز او را همراهی می کردند.
در عکس زیر همسر ولاسکو را در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مشاهده می کنید.

همسر ولاسکو

ولاسکو در سال ۲۰۱۱ وظیفهٔ مربی‌گری تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت. او تیم ایران را برای نخستین بار، در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رساند. این تیم، تحت هدایت ولاسکو شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۱۱ لقب گرفت. همچنین تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولاسکو، با برتری مقابل مصر و ژاپن در مسابقات انتخابی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ برای اولین بار از آغاز لیگ جهانی والیبال، به این مسابقات راه یافت. همچنین راه یافتن به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ دیگر دست‌آورد او با تیم ملی ایران بود. بدین ترتیب خولیو ولاسکو «بزرگترین مربی تاریخ ایران» لقب گرفت. او در والیبال افتخارات مهمی از جمله چهار بار ارزشمندترین مربی جهان و عضویت در تالار مشاهیر والیبال را کسب کرده است. از او به عنوان سرمربی افسانه‌ای یاد می‌شود.

همسر ولاسکو

همسر ولاسکو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    ولاسکو خودت را با همسرت دوست داریم حیف که سیاست مداران ایران هیچ وقت یک ایرانی را نمیذارن موفق شود در ایران البته بیشتر موفق شود در ایران چون اینجا سرزمین بابک زنجانی هاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.