مهدی مظلومی نیز به GEM TV پیوست؛ به همراه عکس جدید او در کنار چکامه چمن ماه

انتشار تصویری از مهدی مظلومی در کنار یکی از بازیگران مهاجرت کرده ایرانی در فضای مجازی شایعه خروج مجدد او را از کشور با هدف همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای تائید کرد.

مهدی مظلومی و چکامه چمن ماه

به نقل از بانی فیلم، کارگردان سریال‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی‌ها» به تازگی تصویری از خود سر صحنه پروژه‌ای نامشخص در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک منتشر کرده است. در این عکس مهدی مظلومی در کنار ریل تراولینگ در کنار بازیگری دیده می‌شود که بی شک چکامه چمن ماه است. حالا مشخص نیست که این سریال همان مجموعه‌ای است که با نام «آبی عشق» وعده پخش بزودی آن از شبکه Gem در ماه‌های اخیر داده می‌شود یا این شبکه در حال ساخت مجموعه‌ای جدید است.

دو- سه ماه پیش که خبر پخش قریب الوقوع سریالی به کارگردانی مهدی مظلومی با حضور چهره‌های ناشناس ایرانی و زنانی که بدون حجاب در آن ظاهر شده بودند، در فضای مجازی پیچید، مظلومی واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد. این کارگردان با رد گزینه همکاری خود با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان Gem، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سریال مذکور را برای این شبکه نساخته است و حتماً تهیه‌کنندگانش آن را در اختیار این شبکه قرار داده‌اند!

حالا با این تصویری که مظلومی از خود در فضای مجازی منتشر کرده، شایعات مربوط به سفر مجدد خود به خارج از کشور با هدف کارگردانی سریالی دیگر را برای شبکه Gem تأئید کرده است. به ویژه آنکه چکامه چمن ماه از بازیگران مهاجرت کرده با آی دی خود این تصویر را لایک کرده است!

مظلومی به واسطه حاشیه‌های منفی که مانع و سد راه پخش آخرین سریال او «سیگنال موجود است» از تلویزیون شدند، از مدیران این رسانه به شدت گله‌مند بود. او در گفت‌وگویی که چندی پیش در همین باره با بانی‌فیلم داشت، مدیران شبکه سه را متهم کرد که به دلیل آنکه وجوه نادرست عملکرد خود را در قالب رفتارهای کاراکترهای این سریال دیده‌اند، از پخش آن جلوگیری کرده‌اند.

این در حالی است که تماس‌های ما برای گفت‌وگو با مظلومی درباره اطلاع از کم و کیف این قضیه ناموفق ماند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    کار خوبی کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.