اظهارات تکان دهنده پرستو صالحی از فساد در سینما

پرستو صالحی بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشورمان در یادداشتی که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد جزئیات تکان دهنده ایی از فساد در سینمای ایران را علنی کرد.

سایت زیباشهر با پوزش از مخاطبان محترم به منظور آگاهی بیشتر مخاطبان با اعمال غیر اخلاقی پشت پرده سینما و تئاتر، متن کامل نوشتار خانم پرستو صالحی را – بدون حذف عبارات ناشایست نقل شده از یک تهیه کننده مشهور- منتشر می‌کند.

پرستو صالحی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد… به قول مرحوم شکیبایی: وای…

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.