خرید رپورتاژ بدون لینک هم در سئو تاثیر می گذارد؟ (نکاتی از جنس تجربه)

همانطور که می‌دانید عوامل زیادی بر رتبه یک وب سایت در گوگل تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل برند منشن است. ذکر برند یا همان برند منشن، ذکر نام برند شما توسط دیگران است که می تواند مثبت یا منفی باشد. در این مقاله سعی کرده ایم مفهوم برند منشن را برای شما توضیح دهیم. اگر تبلیغ برند و سئو برای شما بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید. تجربیات ذکر شده در این صفحه از سری مقالات وب سایت نشونت برداشت شده است.

برند منشن چیست؟

برند منشن به معنای گفتن نام تجاری خود به دیگران است. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی در یک سایت شبکه اجتماعی یا در یک وب سایت می گوید که یکی از ارائه دهندگان سئو نشونت است و خدمات ما را با رقبای ما مقایسه می کند. این شخص از نام نشونت استفاده کرده و در این مورد نشونت نوعی برند منشن را دریافت کرده است. بنابراین هر زمان که نام برند شما ذکر می شود، یک برچسب نام ساخته می شود. ذکر بیش از حد برند به معنای ارزش برند است. اما فراموش نکنید که این امر نیز مانند بسیاری از موارد دیگر مانند خرید پکیج بک لینک ارزان باید به صورت بی نقص انجام شود و صرف توجه به کمیت به جای کیفیت باعث بهبود سئوی سایت ما نمی شود. برند منشن را می توان پیوند داد یا بدون پیوند ذکر کرد.

رپورتاژ بدون لینک نوعی برند منشن است

سؤال اینجاست که آیا برند باید بدون لینک باشد؟ قطعا نه. علامت‌گذاری نام برند شما می‌تواند با پیوندی به وب‌سایت شما همراه باشد، اما از آنجایی که پیوند فرآیند پیچیده‌تر و حساس‌تری است، ما سعی می‌کنیم لینک را بدون پیوند علامت‌گذاری کنیم.
اگر فقط بر روی خرید رپورتاژ که در صفحه https://neshoonet.ir/reportage/ توضیح داده شده است به همراه لینک و موضوعات سئو خارجی و لینک بیلدینگ تمرکز کنید، روند کسب و کار شما غیر طبیعی و نامفهوم خواهد شد. چگونه است که در دنیای شبکه هیچ منبعی برند شما را بدون لینک ذکر نکرده است؟ پس حواستان به گزارش هایی باشد که می دهید و سعی کنید درصدی از آن گزارش ها را بدون لینک و به عنوان برند منتشر کنید تا فعالیت های شما کاملا طبیعی به نظر برسد.

شاید بگویید که قرار است هزینه های زیادی را صرف تبلیغات و خرید رپورتاژ آگهی کنیم و لینکی در آن قرار ندهیم فایده ای ندارد. ناشران راه حلی برای این مشکل دارند و رپورتاژ های ارزان می فروشند تا بتوانید با خیال راحت رپورتاژ خود را در هر منبع اصلی منتشر کنید. تصور نکنید که درج نکردن لینک در گزارش باعث کاهش ارزش گزارش شما می شود، بلکه می تواند موثرتر هم باشد.

آیا خرید رپورتاژ برند منشن می تواند مؤثر باشد؟

گزارش های بدون لینک یا همان برچسب مورد نظر ما بدون شک در سئو مفید هستند. نکته جالب این است که گوگل نمی تواند به راحتی مچ شما را بگیرد و شما را جریمه کند یا به خاطر مشارکت شما جریمه کند (به این دلیل که دیگر هیچ اقدامی را غیر اصولی و غیر طبیعی انجام نداده اید). بنابراین می توان گفت که از برند منشن بیشتر استفاده کنید، تاثیر آن اگر بیشتر از بک لینک نباشد، کمتر نیست. اما ساخت برند منشن و عبارت های برند قطعا اصول و قواعد خاص خود را دارد که اگر از آن ها پیروی نکنید ممکن است بودجه شما بیهوده تلف شود.

یک برند منشن ایجاد کنید

شاید در ابتدا فکر کنید برند منشن یعنی رپورتاژی منتشر می کنیم که تنها نام برند ما در رپورتاژ آگهی آمده باشد. برند منشن تنها به این دلیل کار نمی کند که نام شما در وسط متن قرار گیرد، بلکه ذکر برند دیگران را با برند شما آشنا می کند و این حرکت، کلید جذب مشتری است. بنابراین می توان گفت که برند منشن قبل از اینکه برای هدف سئو ایجاد شود، برای اهداف بازاریابی استفاده می شود. بهترین راه برای ایجاد برند منشن، شروع پخش جریانی در مکان هایی مانند رسانه های اجتماعی است. البته این پروژه نیاز به تبلیغات زیادی دارد و معمولا هزینه بالایی دارد. به هر حال، بازاریابی و سئو معمولا فرآیندهای گران‌قیمت با درآمد بالا هستند. بنابراین اگر فکر می کنید در مسیر درستی برای ایجاد برند منشن قرار دارید، از اقدام نترسید.

ساده‌ترین راه برای ساختن یک برند، ذکر نام تجاری در محتوای خود است. یعنی محتواهایی که به منابع مختلف اضافه می شود نام برند شما نیز داخل آن ذکر شده است.

برند منشن دروغی نیست که برای فریب گوگل ایجاد شده باشد

ما نام های تجاری را فقط برای فریب گوگل ایجاد نمی کنیم. شاید بسیاری از ما از «برند» برای افزایش رتبه خود استفاده کنیم، اما هدف اصلی ما معرفی برند به مخاطب است. همانطور که در لینک بیلدینگ رعایت تعادل الزامی است، در ایجاد نام تجاری نیز باید به جنبه های مثبت و منفی آن توجه کرد. همه برندها برای تعریف برند ما ایجاد نشده اند. کاربران می توانند با ذکر نام تجاری ما، ویژگی های منفی ما را مورد انتقاد قرار دهند. پس باید به جنبه های مختلف برند توجه کنیم.

برند منشن، افزایش دهنده اعتبار است

زمانی که نام تجاری شما در حوزه های مختلف ذکر می شود مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا می شوند و این دانش می تواند نقطه شروعی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات شما باشد. بدیهی است که مخاطبان از برندهایی خرید می کنند که بیش از هر برند دیگری درباره آنها شنیده اند.

نام تجاری را ذکر کنید تا بازتابی از برند شما باشد

وقتی برند شما در جاهای مختلف ذکر می شود، می تواند جنبه های منفی یا مثبت داشته باشد. جنبه های مثبت برند شما را تقویت می کند و آن را بیشتر جلا می دهد و جنبه های منفی نیز می تواند به شما در شناسایی ایرادات و ضعف های برندتان کمک کند تا سعی کنید آنها را اصلاح کنید. پس در هر صورت توجه به برند منشن یک بازی برد برد است.

به تاثیر یک برند بر سئو فکر کنید

در سئوی مؤثر به برند اشاره کنید چرا که تجربه نشان داده است که گوگل اخیراً به این فاکتور بیشتر توجه کرده است. بنابراین باید به تدریج فرآیندهای لینک بیلدینگ خود را به این سمت سوق دهیم تا روند فعالیت ما طبیعی تر شود و شاهد تاثیر بهتر برند منشن در سئو باشیم.

ابزارها بررسی برند منشن کدامند؟

سه ابزار مفید برای تشخیص برند منشن وجود دارد:

  • Talkwalker Alerts
  • Awario
  • گوگل آلرتز (google Alerts)

این ابزارها به ما کمک می کنند تا برندهای ذکر شده را در زمان مناسب اندازه گیری کنیم تا بتوانیم به موقع و دقیق به آنها پاسخ دهیم. بنابراین نتیجه می گیریم که توجه به نام تجاری می تواند برای کسب و کار ما بسیار مهم و ضروری باشد، به خصوص که تاثیر نام تجاری در سئو در حال افزایش است و برند منشن باید به کارآمدترین شکل ممکن انجام شود. تیم نشونت آماده ارائه خدمات مشاوره سئو در زمینه برندسازی است تا بتوانید قدرتمندتر از همیشه برای فعالیت های سئوی خود اقدام کنید. برای ارتباط با متخصصین سئوی نشونت می توانید با ۰۱۳۹۱۰۱۲۶۱۷ یا ۰۹۱۱۴۹۳۴۶۲۳ از طریق تماس یا پیام رسان های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

منبع: neshoonet.ir

2.1/5 - (11 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
  1. ناشناس می‌گوید

    واقعا خوشگله

  2. من می‌گوید

    خیلی جیگره

  3. ناشناس می‌گوید

    عجب…

  4. زهرا می‌گوید

    نمیدونم چرا اینو میبینم یادم به اسکارلت جوهانسون میوفته?خیلی عالیه فیسش??

  5. ناشناس می‌گوید

    ارزان قیمت ترین بک لینک
    your anchor text

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.