هنر خریدن کفش مناسب

همه ما شنیده ایم که پا قلب دوم ماست. اما آیا هنگام خرید کفش به این عضو حیاتی بدن توجه داشته ایم؟ نکته بعدی اینکه کفش مناسب و شیک اهمیت زیادی در خوش تیپی دارد. برای خرید کفش نکات زیر را رعایت کنید:

– پا در اثر راه رفتن زیاد کمی متورم و بزرگ می‌شود. روزی که خیلی خسته هستید و زیاد فعالیت کرده‌اید زمان مناسبی برای خریدن کفش نیست. همیشه روزی را برای خرید کفش انتخاب کنید که پاهایتان خسته نیست.

ـ حتما کفش هر دوپا را امتحان کنید. بیشتر آدم‌ها اندازه پاهای چپ و راستشان با هم متفاوت است. پای بزرگ‌تر شما را مجبور می‌کند کفشی را انتخاب کنید که کمی بزرگ تر باشد.

ـ اندازه پا در طی سالیان دراز تغییر می‌کند. همیشه مطمئن شوید کفشی می‌خرید که با اندازه فعلی پاهایتان یکی است.

ـ واقعا ضروری است که قبل از خریدن هر کفشی چند دقیقه با آن راه بروید و میزان راحتی‌تان را ارزیابی کنید. زمانی که حوصله ندارید کفش را پا بزنید برای خرید هیچ کفشی اقدام نکنید.

ـ‌ موقع خرید حتما کفش را با جوراب امتحان کنید.

ـ کفشی که اندازه نیست هیچ وقت جا باز نمی‌کند. به آینده امید نداشته باشید.

ـ کفشی که راحت نیست در آینده هم راحت نخواهد بود.

ـ برای خرید کفش برندها و مدل‌ها و سایزهای مختلف را امتحان کنید. ممکن است یک برند خیلی مشهور و گرانقیمت هم باشد اما شما در آن راحت نباشید.

ـ یک کفاش قدیمی همیشه می‌تواند پیشنهادهای خوبی برای انتخاب کفش به شما بدهد.

ـ همیشه باید فضای خالی کوچکی بین پاشنه پا و پاشنه کفش وجود داشته باشد تا کفش اندازه و مناسب باشد. خیلی بزرگ یا چسبیده به پا مناسب نیست.

ـ کفش راحت کفشی است که انگشت‌هایتان بتواند به راحتی در آن حرکت کند.

صندل‌ بخرید
فصل حراج‌های تابستانی است و وقت خوبی است که از این فرصت استفاده کنید و برای خرید اقتصادی اقدام کنید. یکی از چیزهایی که می‌توانید در حراج تابستانه بخرید صندل است.

– موقع خرید صندل باید به راحتی و زیبایی‌اش توجه کنید.

– یک صندل پاشنه بلند را امتحان کنید.

– معمولا خانم‌ها به صندل‌های پاشنه دار علاقه زیادی دارند. این صندل‌ها لزوما محدود به استفاده در تابستان نیستند. در هر فصل از سال که باشید ممکن است بتوانید در یک مهمانی عصرانه از صندل استفاده کنید. خریدن یک صندل پاشنه دار ایده‌ای اقتصادی است.

– به رنگ صندل توجه کنید. یک صندل که با رنگ پوست‌تان هماهنگ باشد هم کاربردهای زیادی در پوشش دارد. در انتخاب یک صندل می‌توانید کفشی را انتخاب کنید که هم رنگ پوست‌تان یا یکی دو درجه تیره‌تر باشد. این صندل‌ها معمولا با هر رنگی در لباس هماهنگ است.

صندل‌های بندی
بیشتر صندل‌ها بندی هستند. این بندها می‌توانند یا چرم باشند یا با ابتکارات دیگری طراحی شده باشند. چیزی که مهم است مقاومت و کیفیت بندهاست که پاهایتان را کاملا حفظ کند و پا در کف صندل مدام نچرخد.

کفی مناسب
شاید صندل‌هایی با کف تخت نازک یا باریک خیلی جذاب باشد اما بدون شک بهترین و سالم‌ترین انتخاب نخواهد بود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.