وظیفه خطیر برتر بودن را به دیگران واگذار کنید

برتر بودن، خواسته اکثر مردم است. همه دوست دارند موقعیتی برتر کسب کنند و از جایگاه بالاتری که نسبت به خیلی‌ها دارند، لذت ببرند.
اگر فکر می کنید استحقاق «بهترین» شدن را دارید، اما در آن جایگاه نیستید، احتمالاً یک مشکل کوچک وجود دارد: این فقط شما نیستید که دوست دارید در آن جایگاه قرار بگیرید.
نگاهی به دور و برتان بیندازید. تعداد کسانی که با جدیت به سمت آن جایگاه می‌دوند، کم نیست.
اگر فکر می‌کنید اعتماد به نفس شما و همین‌طور جذابیت، موفقیت، توانمندی و بسیاری از صفات خوب شما فقط با دستیابی به آن جایگاه فرضی ثابت می‌شود، سخت در اشتباهید.
هر کس، فقط مثل خودش است با قابلیت‌ها، افکار، احساسات و درک و شناختی متفاوت. به جای آن‌که به خواست دیگران گردن نهید، خودتان و برتری‌هایتان را بشناسید و دریابید. آن‌وقت می‌بینید همان‌جا که هستید، همان جایگاه بالایی است که همه آرزویش را دارند.
پس بهتر است از همین حالا شروع کنید. برای قدم اول، وظیفه «برتر بودن» و «پسند همه بودن» را به دیگران واگذار کنید. آن وقت، راه خوشحال زندگی کردن به جای دائم غصه خوردن و اندوهگین بودن، نمایان می‌شود.
لازم نیست درهرزمینه‌ای حتماً بهترین باشید و نگاهتان به‌افق‌های دور باشد، اما مهم است در هر موقعیتی که هستید تمام تلاشتان را برای انجام وظایف و مسئولیت‌های‌تان به کار ببندید. آن وقت لقب «بهترین» خود به خود، سراغتان خواهد آمد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.