عینک دودی چشم گربه‌ای چیست؟

عینک‌های آفتابی چشم گربه‌ای امروزی تنوع زیادی دارند. فریم‌ها و قاب‌های کوچکتر یادآور سبک‌های قدیمی و سنتی هستند و فریم‌های بزرگ‌تر کاملاً مربوط به دنیای مد مدرن است. البته مد امروز اصولاً به سمت استفاده از تزئینات و زیورآلات بزرگ است.

این نوع عینک‌های چشم گربه‌ای در دهه ۳۰ و ۴۰ شمسی بسیار باب روز بوده‌اند. این عینک‌ها بسیار پر زرق و برق بوده‌اند و حالا هم دوباره به دنیای مد بازگشته‌اند.

تمام عینک‌های چشم گربه‌ای در انتهای فریم جمع می‌شود و شبیه چشم گربه می‌شود و این همان علتی است که باعث برجسته شدن و جلب توجه می‌شود. چیزی که در مد امروز بسیار مورد توجه است.

آیا عینک چشم گربه‌ای برای من هم خوب است؟
عینک‌های چشم گربه‌ای اندازه‌ها و شکل‌های متنوع و جالبی دارند. این تنوع در انواع عینک‌ها باب می‌شود تا شما بتوانید مطابق با چهره و شکل صورت‌تان یک عینک آفتابی چشم گربه‌ای مناسب خودتان را به راحتی پیدا کنید. اما این مهم است که به شکل و فرم صورت‌تان توجه کنید.

با عینکم چی بپوشم؟
یک جفت کفش پاشنه بلند کتان، یک شلوار لی یا کتان و یک پیراهن اسپرت شما را با یک عینک چشم گربه‌ای بسیار مدرن و متفاوت نشان می‌دهد. تعادل در نوع پوشش بسیار مهم است. به این نکته هم دقت کنید که این عینک‌ها با لباس‌های رسمی مناسب نیستند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.