چطور از زیورآلاتتان استفاده کنید

آیا فکر می‌کنید لباس‌هایتان آنطور که باید هستند؟ آیا فکر می‌کنید شما به اندازه کسانی که در بیرون می‌بینید خوش تیپ نیستید؟ یا احساس می‌کنید لباس‌ و پوشش‌تان شخصیت و هویت شما را نشان نمی‌دهد؟ زیور آلات در پوشش تفاوت‌هایی اساسی ایجاد می‌کنند. هر چیزی که به عنوان زیور و تزئین در پوشش استفاده می‌کنید یک کاربرد مشابه ندارند. البته ممکن است شما از زیورآلات متفاوتی در پوشش‌ استفاده کنید اما باز هم خیلی معمولی و بی‌تفاوت از قبل به نظر برسید. این چهار مورد نشان می‌دهند که شما از زیور آلات درست استفاده می‌کنید یا نه.

هر روز از یک مجموعه از زیور آلات همیشگی استفاده می‌کنید
خیلی هوشمندانه است که شما زیورآلاتی داشته باشید که بتوانید همیشه و همه جا از آن استفاده کنید. مثلاً یک جفت گوشواره الماس یا یک دستبند و گردنبند طلا یا نقره. اما اگر هر روز از یک چیز استفاده کنید خیلی زود از آن خسته می‌شوید و البته آن هم جزئی از شما خواهد شد و تفاوتی در ظاهرتان ایجاد نخواهد کرد.
اگر می‌خواهید متفاوت باشید نباید در مورد یکی از زیورآلاتتان استثنا قائل شوید و بخواهید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. سعی کنید بفهمید چه چیزی باعث علاقمند کردن شما به آن گردنبند یا ساعت شده است و انتخاب‌هایی اندک مشابه آن داشته باشید. در این صورت چندین زیورآلات با ویژگی‌هایی منحصر به فرد و در عین حال مورد علاقه خواهید داشت که می‌توانید در زمان‌هایی کوتاه از آنها استفاده کنید.

شما هیچ وقت از زیور آلات و تزئینات رنگی در پوشش استفاده نمی‌کنید
معمولاً زیور آلات آخرین بخش پوشش هستند که زیبایی‌تان را تکمیل می‌کنید. این باعث می‌شود در انتخاب بین چند گردنبند یا شال سر یا انگشتر دست‌تان محدود شوید. چون در واقع باید آن‌ها را با لباس اصلی‌تان هماهنگ کنید. یک فلز یا جواهری که رنگی پایه داشته باشد انتخاب ساده و معمولی‌ای است چون به هر لباسی می‌آید. اما اگر نتوانید در بین تزئینات پوشش چیزی رنگی و متفاوت قرار دهید هم خودتان خسته می‌شوید و هم ظاهری تکراری و خسته کننده خواهید داشت. موقع خرید زیورآلات و زینت پوشش به رنگ‌هایی توجه کنید که بتوانید در پوشش به شیوه‌ای از آنها استفاده کنید.

زیورآلات جالب را هیچ وقت استفاده نمی‌کنید
معمولاً خانم‌ها سعی نمی‌کنند از زیور آلات متفاوت و خیلی خاص و ویژه با طراحی‌های عجیب استفاده کنند حتی اگر موقع خرید آنها را با شوق زیاد خریده باشند. در واقع جعبه زیورآلات شما پر است از تزئینات جالب که هیچوقت از آنها استفاده نمی‌کنید.
با خودتان روراست باشید. شخصیت خودتان را موقع خریدن در نظر بگیرید. فقط زیبایی و تفاوت مهم نیست. اگر آدمی هستید که علاقه به گوشواره‌های گنده دارید یا همیشه روسری ساده سر می‌کنید و عاشق استفاده هم زمان چند النگو هستید. با همین سلیقه خودتان چیزهای متنوع بخرید نه این‌که سعی کنید علاقمندی‌هایتان را عوض کنید.

مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید؟
یک نگاهی به کمد لباس‌هایتان بیندازید و رنگ‌های غالب لباس‌ها را بفهمید و متناسب با آنها زینت‌هایی رنگی و هماهنگ بخرید. یک راه دیگر هم این است که به رنگ‌های پایه توجه کنید. رنگ سبز با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ است.

به سمت تغییر حرکت کنید
رفتن به سمت تغییر در استفاده از زیورآلات و زینت‌های پوشش نباید کار بسیار پیچیده‌ای باشد. از این کار لذت ببرید و خیلی به خودتان و انتخاب‌هایتان سخت نگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.