راهنمای انتخاب یک کمربند خوب زنانه

مدتی است که دوباره استفاده از کمربند در طراحی لباس‌ها استفاده می‌شود. اگر نمی‌دانید چه کمربندی برای اندام شما مناسب است شاید این راهنمایی بتواند به شما کمکی بکند.

اگر شکم دارید ممکن است فکر کنید بستن کمربند، بزرگی شکم را بیشتر نشان می‌دهد اما این‌طور نیست. خیلی وقت‌ها بستن کمربند می‌تواند بزرگی شکم را کمتر نمایش بدهد. منتها باید کمربندهای پهن و ساده که از یک طرف آویزان می‌شوند را انتخاب کنید.

اگر قفسه سینه‌تان پهن است نباید کمربند خیلی کلفت استفاده کنید، این باعث می‌شود در قسمت بالاتنه پهن‌تر از آنچه هستید به نظر بیایید. بهتر است کمربندهای باریک‌تر ببندید. یک کمربند باریک قوس کمرتان را نمایان تر می‌کند.

اگر کمرتان پهن است و بالا تنه بزرگی دارید می‌توانید از کمربندهای پهن استفاده کنید. کمربند پهن باعث می‌شود بین بالا تنه و قسمت میانی بدن فرق ایجاد کنید و کمی هم انحنا به کمر بدهید. یک راه دیگر هم این است که از کمربندی با رنگ متفاوت از رنگ لباس‌تان استفاده کنید.

اگر کمر باریک دارید بهتر است کمربندهای باریک ببندید. به‌اندازه کمربند هم دقت کنید که خیلی دور کمرتان نپیچد. شما همینطور می‌توانید از کمر پهلو که پایین تر از کمر قرار می‌گیرند استفاده کنید. این نوع کمرها معمولاً از جنس فلز یا چرم‌های بسیار باریک یا پارچه هستند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.