کلبه‌ای بر تن صخره‌ها

مسافرت همیشه در دل خود ماجراجویی و اتفاقات شگرفی به دنبال دارد. اقامت در چادر و اتاقک‌های موقت، گزینه‌هایی هستند که در کنار هتل‌های مجلل قرار می‌گیرند.

به تازگی نوعی کلبه بر فراز کوه ساخته شده که به صورت معلق کنار صخره‌ها قرار می‌گیرد و مسافران و گردشگران ماجراجو برای رسیدن به این کلبه و گذراندن شب داخل آن باید از ارتفاع ۴۰۰ متری این صخره‌ها به صورت کاملا عمودی بالا بروند. کلبه Skylodge از جنس آلومینیوم و پلی‌‌کربنات، ظاهری شبیه کپسول دارد و در دره مقدس واقع در پرو قرار گرفته است.

برای راحت‌تر بالا رفتن از این صخره‌ها، نردبان‌های قلاب‌مانندی در دل صخره‌ها تعبیه شده که افراد با قرار دادن پا روی آنها می‌توانند با سهولت بیشتری به بالا صعود کنند.

همچنین برای افرادی که تمایلی به صعود به ارتفاع ندارند، گزینه دیگری وجود دارد به‌طوری که با پیاده‌روی و زیگزاگی رفتن به این کلبه معلق دسترسی پیدا کنند. هر ۳/۷ × ۴/۲ متر از این کلبه مجهز به چهار تختخواب، ناهارخوری، چراغ‌های خورشیدی و حمام است. کرایه یک شب اقامت در این هتل کپسولی حدود ۲۸۹ دلار به ازای هر نفر است که هزینه حمل‌ونقل به شهر و برگشت و صبحانه و شام را نیز شامل می‌شود.  برای افرادی که دچار ترس از مکان‌های تنگ و تاریک هستند نیز راه‌حلی در نظر گرفته شده و در قسمت بالایی کلبه، فضای بازی برای نشستن تعبیه شده است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.