هشت قانون مد برای آقایان در محل کار

این مقاله شما را با قوانین مد در محیط کار و صعود از نردبان موفقیت آشنا می کند تا با ظاهری مورد اطمینان و کارآمد در محیط کارتان ظاهر شوید.

قانون اول: پوشش متفاوت
اگر شما مشتاق هستید مدیر اجرایی یک کمپانی شوید در حالی که هرروز با صندل های جلو باز سر کار می روید، بهتر است این پوشش را فراموش کنید. باید در سبک لباس پوشیدنتان تغییراتی اساسی ایجاد کنید . باید خودتان را آماده کنید تا اگر اتفاق افتاد که با یک مشتری مهم به همراه رئیستان در بیرون از شرکت قرار ملاقات دارید، حتی اگر لازم است از یک دوست صمیمی یک ساعت مارک‌دار، کراوات گران قیمت و یا یک گوشی لمسی پیشرفته قرض کنید.

قانون دوم: چسبیدن به عرف
اینکه کدام سبک پوشش برای محل کار شما مناسب است یک الگوی از پیش تعیین شده نیست بلکه بسیار بسیار به شکل سازمانی آنجا بستگی دارد. همه شرکت ها گوگل نیستند تا به ما اجازه دهند تا با هر پوششی که راحت هستید وارد شرکت شوید. ممکن است محل کار شما شرکت بورس یا یک برند با قدمت چندین ساله باشد که مدیران آن پیرمردهایی هستند که ظاهر آراسته و پوشیدن کت و شلوار رسمی شما را به هر چیزی ترجیح می دهند. اما اگر در یک شرکت نوپا با محیطی دوستانه مشغول به کار هستید می توانید از لباس های اسپرت و راحت استفاده کنید، اما به شدت از شلختگی خودداری کنید.

قانون سوم: برداشت اول
در پست جدیدتان ممکن است شما نگران پذیرفته و جدی گرفته شدنتان توسط همکارانتان باشید . ممکن است شما برای این مقام بیش از اندازه جوان و خام یا پیر و خسته باشید. اگر می خواهید ادراک دیگران را تغییر دهید انتخاب درست سبک لباستان اولین قدم است.
اگر فکر می کنید خیلی جوان هستید سعی کنید مطابق یک فرد بالغ لباس بپوشی، کت و شلوار، رنگهایی با تن های گرم، لوازم جانبی رسمی و به مدل موهای کوتاه و کلاسیک بچسبید.
از طرفی اگر فکر می کنید کمی مسن به نظر می رسید با تغییر مدل مویتان کمی نزدیک به مد روز شروع کنید. هر روز صورتتان را اصلاح کنید و از کت های اسپرت انتخاب کنید. اگر عینکتان خیلی قدیمی شده فکر می کنم زمانش رسیده که با یک مدل به روز جایگزین شود.

قانون چهارم: بدون زرق و برق
اجتناب کنید از زیورآلاتی مانند انگشتر، گردنبند و یا دستبندهایی که مثل النگو در دست شما می چرخند. تنها زیورآلاتی که مجاز به استفاده از آنها هستید، ساعت مچی و حلقه ازدواجتان است.

قانون پنجم: انتخاب رنگ ها
شما می توانید هر رنگی را برای پیراهنتان در محل کار انتخاب کنید به شرط آنکه زرق و برق دار و عجیب و غریب نباشند. اما سرمایه گذاری روی رنگهای رسمی مانند: سفید، مشکی، کبود، سایه روشن بی خطر تر هستند.

قانون ششم: تناسب ایده آل
هیچ چیزی بدتر از پوشیدن لباسی نیست که سایز شما نباشد، فرقی نمی کند تنگ یا گشاد باشد. اطمینان حاصل کنید پیراهنتان کاملا فیت شماست و به خوبی عیوب و کاستیهای اندام شما را می پوشاند. حتما قبل از انتخاب نوع کت یا پیراهنتان از خیاط یا کسی که بتواند شما را راهنمایی کنید سوال کنید. شاید ایده او برای اندام شما متناسب تر باشد.

قانون هفتم: شمارش معکوس نظافت
مهم نیست لباس شما چقدر گران قیمت باشد یا چقدر شما را خوش فرم و جذاب نشان دهد، اگر به خوبی نظافت و پیرایشتان را رعایت نکرده باشید. باید حداقل هر دوماه یکبار بسته به رشد موهایتان به آرایشگاه سر بزنید، هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را مرتب کنید، هفته ای یکبار ناخن هایتان را کوتاه کنید، مراقب باشید تکه های غذا در لا به لای دندان هایتان گیر نکرده باشد، اگر لازم است یک نخ دندان همراهتان داشته باشید، حتما از دئودورانت مخصوص بدن و زیر بغل استفاده کنید. انتخاب یک ادکلان خوش بو و شیک نشانه خوش سلیقه بودن شماست.

قانون هشتم: نکات از قلم افتاده
همیشه جوراب تیره رنگ بپوشید، کفش هایتان را برق بیندازید، جیب های کت و شلوارتان را خالی نگه دارید، کیف دستیتان را مثل یک ساک پر نکنید، در ملاقات ها آدامس نجوید و روی میزتان را با پوست تخمه آرایش ندهید.

درست است که قضاوت از روی ظاهر افراد خیلی کار درست و اصولی نیست ولی این را بدانید که مدیر و همکاران شما برای آشنایی با شما درب ورودی جز ظاهرتان نمی شناسند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.